Gå til innhold

Hvilke bilblad leser dere?

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fahrfreude, gatebil (kun når jeg trenger lesestoff til flyet hjem fra jobb.), motor (får det gjennom NAF), autofil.

Jeg sliter med å finne gode norske bilblad (som omhandler bil generelt, og ikke bare amcars ogs ånt).

Max power og Gatebil er prega av fjortisser med store skrivevansker. Lese korektur og sjekke fakta er ikke deres sterke side.

Feks når de greide å si at en e30 med m20 maskin hadde en sekssylindret e30 m3 motor. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abbonerer på Total BMW som jeg synes er et ok blad. I tillegg leser jeg Fahrfreude, litt i Motor (artige leserinnlegg) + et og annet tilfeldig blad fra Narvesen. Har noen årganger av Bilsport liggende men det er lenge siden jeg har kjøpt det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par gode tips å ta med seg ser jeg;)

Leser også Motor pga. NAF-medlemskap som flere her. Ellers prøver jeg å feiler litt for å finne gode blader om dagen. Må prøve et par av de BMW-bladene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abbonerer på Bil og kjøper gatebil og max power hver mnd..Gatebil liker jeg! Max power er ikke så bra igrunn og masse utenlandske reportasjer som er oversatt til norsk..Og idiotintervjuer med halvnakne damer;)

Autofil liker jeg ikke, heller ikke tv programmet! Bare stasjonsvogner og en liten stripe på banen med rustad og larsen som er i hundre over en litt dyr bil.. INGEN slår top gear der, bare sladding og herjing med millionbiler..

Liker ikke å se på seriøse bilreportasjer og heller ikke lese om "nye biler" i blader...Det meste som er forbrukerorientert kan jeg finne selv..

Alt slik finner jeg på internett, og da kan jeg luke ut det som ikke interesser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abbonerer ikke på noen bilblad, bortsett fra at jeg får Fahrfreude gjennom BMWCCN.

Ellers går det mest i Bilsport, Total BMW, Performance BMW, Gatbilar og evt noe annet jeg finner intressant.

Gatebil og MaxPower kjøper jeg hvis det står om BMW turbo, men fy og fy så mye skrivefeil det er der. Og de beviser jo gang på gang hvor lite teknisk innsikt de har.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...