Marius2002 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Marius2002 = fornavn + (bmw) 2002 (turbo) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Mitt e vel ikke så vanskelig å forstå. men mitt fulle navn er Tommy Lund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 men siden Tommy er opptatt stort sett overalt, har det bare blitt 2mMy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Her inne har jeg et ganske kjedelig navn, liker at nicket skal poppe mer, så på et ti talls andre forum er navnet tatt etter avataren min, Ron jeremy. Kan det endres tro mods? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 DirtyDicky = skitten kuk ikke spør meg hvorfor jeg har det nicket , har hatt det for alltid men nei får de som lurer så har den det greit der nede. hehhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 SHV = Initialer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Martin Ehrnst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Dan Ch. Varvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Har jo nesten hele navnet mitt lagt ut, men for å fullføre så blir det Kai-Peter Schellhase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Hatt kallenavnet Hansa siden vi spilte basket i en gymtime på barneskolen, fordi det ble for langt for de andre å rope Hans Thomas. For noen år siden fant en kamerat ut at han skulle kalle meg hansh (som i klesbutikkene av alle ting) i stedet, så nå er jeg så heldig at jeg har to nick:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Jokkalin skal egentlig være Jokkalinen. Jeg er utdannet sveiser og i det firmaet jeg jobbet i før var alle sveiserne finner utenom meg derfor måtte kolegane døpe meg med et finsk etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 bmwrasaren=kjører løp med BMW og da var det egentlig ganske klart hva jeg burde kalle meg . Har hatt det kallenavnet ganske lenge nå Men mitt egentlige navn er Eirik Aasbøe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 BalleKnalle: Er/var en jævel i hjørnefotball.... ( et par knekte ribbein på samvittigheten) + russenavn. Det stod mellom Johnny Bravo og BalleKnalle, det forklarer vel utseendet mitt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Her inne har jeg et ganske kjedelig navn, liker at nicket skal poppe mer, så på et ti talls andre forum er navnet tatt etter avataren min, Ron jeremy.Kan det endres tro mods? Det kan det selvfølgelig... send meg evt. en PM så skal jeg endre navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå