Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sitt på kne eller liknende i passasjersetet, airbag sensor bytte er surt og dyrt!

Også bytta ei bakluke (touring) + ABS sensor bak, da denne også setter ASC ut av drift.

Skrevet

Jeg har også opplevd at abs sensor bak har takket for seg.

PDC sensorer er også noe som jeg og flere har byttet, men det forutsetter at det er montert på bilen :wink:

Bremser (komplett med skiver og alt) er noe som blir utslitt etter ca 100 000+ km og må byttes.

NB! Dette er mine personlige erfaringer og avvik fra dette står jeg ikke til ansvar for...

Skrevet

Vannpumpe har en tendens til å bli dårlig på rundt 200.000km.

Så den lønner det seg å bytte før den ryker helt, hvis ikke kan det fort bli veldig dyrt.

Ellers er det vel som de andre sier:

ABS sensorer

Pixelfeil

Foringer og stag i for og bakstilling (vibrasjoner)

Bremseskiver

Airbag sensorer

Rust på innsiden av panser, bakluke, inni tanklokk, rundt lås i bakluke, rundt baklykter og sikkert noen fler plasser.

Foruten de småtingene her er det jo verdens beste biler :love:

Skrevet
Foruten de småtingene her er det jo verdens beste biler

Ja, lett å bli glad i E39.

Jeg har tenkt mye på hva jeg skal ha neste gang, og jeg vurderer faktisk å droppe (utsette) å kjøpe E60, for jeg syns kvaliteten (den opplevde) rett og slett ikke tilfredstiller forventningene mine.

Så tror jeg heller henter meg inn en 530Dat, 02 mod.

:wink:

Skrevet

Jeg har tenkt mye på hva jeg skal ha neste gang, og jeg vurderer faktisk å droppe (utsette) å kjøpe E60, for jeg syns kvaliteten (den opplevde) rett og slett ikke tilfredstiller forventningene mine.

Det er jeg helt enig i, veldig lett å bli glad i en E39. Er faktisk veldig vanskelig å vite hvilken bil man skal velge ETTER en E39... Det har jeg tenkt mye på uten å finne noe godt svar. Sist jeg byttet bil og vurderte det, endte det opp med at jeg kjøpte en nyere E39 med mer utstyr (bl.a. M-pakke) enn den jeg hadde... :wink:

Skrevet

Det er jeg helt enig i, veldig lett å bli glad i en E39. Er faktisk veldig vanskelig å vite hvilken bil man skal velge ETTER en E39... Det har jeg tenkt mye på uten å finne noe godt svar. Sist jeg byttet bil og vurderte det, endte det opp med at jeg kjøpte en nyere E39 med mer utstyr (bl.a. M-pakke) enn den jeg hadde... :wink:

Så vi er flere ja - hehe.

Jeg har hatt en E90 i halv annet år, men to skal bli tre, så trenger noe større i den forbindelse gitt.

Det som jeg syns er sedat med E39 er rattet, det gamle 4 eikede, og klima kontrollen.

Ellers syns jeg bilen fremdeles ser fresh ut.

Så en facelift versjon E39 med rett motor, blir meget akseptabelt.

Her er en link til hva jeg snakker om...

http://mobile.de/SIDAStHxwekCGzfU3TYEAv ... 250753275&

Skrevet
Man kan vel få tak i E39 som 04 modell mulig 05 ?

2004 er siste årsmodell... siste produksjonsmåned var desember 2003.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...