Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

kjørte en 600 yamaha mortart eller hva di heter med 36hk ca tror jeg :roll: i tønsberg for 3 uker ca på kvelden,møtte på en Volvo 240 med turbo ca 200hk i den,han greide ikke å kjøre fra meg :wink: med dårlig bak dekk å kjede så måtte kjøre rolig.sykkel er morro,trenger ikke så mye hk for at det ska gå fort,men ikke noe topp hastighet på disse da ca 160km sånn ca :wink:

Skrevet

Har selv en 325 E30... Har en plan om og få tak i 316 klistremerker. ;)

da kan d bli morro med små japserbiler som vil leke ;)

Parkerte en Audi1,8 Turbo Quatro med chip, filter og effektanlegg her for noen dager siden. (en kompis av meg sin)

Nå vil han ha steg 2 chip og større turbo. hehehe :) d var artig!

Skrevet

Har klart og kjøre fra Audi S4 som hadde rundt 310-320hk.. vi prøvde bare fra 100 og oppover da.

Iom at han hadde parkert meg om vi hadde starta stillestående

Skrevet

Alle parkerer min 318d... sikkert fordi jeg er for gammel til slike guttestreker på offentlige veier i Norge. Prøv heller bilen på Autobahn der menn er menn og selv en E90 330i kommer til kort.. :wink:

Skrevet

Eller aller helst på bane :) Da får man se hva hele bilen er god for, ikke bare hvem som har sterkest motor.

Skrevet

Da er det vell min tur til å si min "frakjørings" historie!

Siden jeg ikke har billappen så har jeg ikke så mange historier der fra, men kan si en gang vi skulle i søskenbarnet mitt sin konfirmasjon så blåste jeg onkelen min litte grann når han kjørte med 740 en sin, men han ga ikke akuratt på noe da.

Men her er historien da, det var meg og en gjeng med venner som var ute på båttur, så hadde vi med oss en liten pioner jolle på 10 fot, med en 9,9HK motor som var trimmet til 15. Og de som vet hva slags jolle pioner er, vet at det er en plastikk jolle med ikke de beste kjøreegenskapene, og er lovlig med maks 4HK tror jeg, mens vi ahdde ca. 4 ganger så mye :P . SÅ det som skjedde når jeg kjørte alene var at jeg bare "steilet" så jeg måtte legge meg fremme i båten for å plane, å da gikk den godt.

Men om forbikjøringen, jeg fikk med meg en kompis oppi så skulle vi ut å "råne", så traff vi en "racer" båt med 200HK, ca 14 fot eller noe, så for å si det slik, den går fort nok. Så jeg og kopisen min skulle bare tulle litt, så vi stoppet litt fra dem, for de bare cruiset utover fra havnen, så tok jeg motoren i fri og russet den skikkeligt opp, å satte den rett i gir så båten bare hoppet ett stykke, så ga jeg bnn gass fra dem. Jeg tror ikke de brydde seg så mye, de bare smilte. Men jeg kan hvertfall si at jeg kjørte fra en 200Hk båt med en liten jolle med 9,9 :D

Skrevet
Men om forbikjøringen, jeg fikk med meg en kompis oppi så skulle vi ut å "råne", så traff vi en "racer" båt med 200HK, ca 14 fot eller noe, så for å si det slik, den går fort nok. Så jeg og kopisen min skulle bare tulle litt, så vi stoppet litt fra dem, for de bare cruiset utover fra havnen, så tok jeg motoren i fri og russet den skikkeligt opp, å satte den rett i gir så båten bare hoppet ett stykke, så ga jeg bnn gass fra dem. Jeg tror ikke de brydde seg så mye, de bare smilte. Men jeg kan hvertfall si at jeg kjørte fra en 200Hk båt med en liten jolle med 9,9 :D

Det er jo null problem å kjøre fra båter (biler også) selv om de har flere hestekrefter enn kjøretøyet man bruker. Det er da heller ikke noe å skryte av at man har kjørt forbi et kjøretøy med mere hestekrefter enn en selv. Jeg passerte en Princess 65 (1100hk MAN) med min motorbåt på 230hk, men det betyr jo ikke at jeg "rævkjørte/parkert" Princessen for det - hadde derimot Princessen gitt flatt jern måtte jeg nok ha sett meg frakjørt. Jeg har også kjørt forbi biler med mer hk enn meg, kanskje 500hk mer enn meg, men det betyr jo ikke det at de bilene ikke går fortere... Å gi klampen i bånn med en gammel 520i med 150hk forbi en Koeniggsegg CCR med 1000hk betyr jo ikke at jeg har "rævkjørt/parkert" den.. Litt morsomt, for det virker faktisk som om mange tror at de bilene de kjører forbi ikke kan gå fortere. Mens dere har klampen i bånn ligger sikkert eieren av superbilen i cruisefart.. ;)

Kjørte med lastebil i 90 i 80 sona forbi BMW M5, BMW M3, Audi S4, Audi RS6, Mercedes-Benz ML 55 AMG, Porsche 911 Turbo, Renault Spyder, Volkswagen Golf R32 og gjett hva som skjedde.. De ble virkelig parkert.. :wink:

Be virkelig om et race med de bilene dere hele tiden "parkerer", så skal dere nok se at det er dere selv som blir parkert..

Skrevet
Det var jæskla fett da jeg parkerte en E60 525da!!!!!11 Jeg kjørte bortover, og så bremset jeg da liksom, helt til bilen stod stille. Så vippet jeg girspaken over i "P" og der stod den da. Ufattelig kult!

Takk for latteren :D

Skrevet

Det er jo null problem å kjøre fra båter (biler også) selv om de har flere hestekrefter enn kjøretøyet man bruker. Det er da heller ikke noe å skryte av at man har kjørt forbi et kjøretøy med mere hestekrefter enn en selv. Jeg passerte en Princess 65 (1100hk MAN) med min motorbåt på 230hk, men det betyr jo ikke at jeg "rævkjørte/parkert" Princessen for det - hadde derimot Princessen gitt flatt jern måtte jeg nok ha sett meg frakjørt. Jeg har også kjørt forbi biler med mer hk enn meg, kanskje 500hk mer enn meg, men det betyr jo ikke det at de bilene ikke går fortere... Å gi klampen i bånn med en gammel 520i med 150hk forbi en Koeniggsegg CCR med 1000hk betyr jo ikke at jeg har "rævkjørt/parkert" den.. Litt morsomt, for det virker faktisk som om mange tror at de bilene de kjører forbi ikke kan gå fortere. Mens dere har klampen i bånn ligger sikkert eieren av superbilen i cruisefart.. ;)

Kjørte med lastebil i 90 i 80 sona forbi BMW M5, BMW M3, Audi S4, Audi RS6, Mercedes-Benz ML 55 AMG, Porsche 911 Turbo, Renault Spyder, Volkswagen Golf R32 og gjett hva som skjedde.. De ble virkelig parkert.. :wink:

Be virkelig om et race med de bilene dere hele tiden "parkerer", så skal dere nok se at det er dere selv som blir parkert..

Beklager hvis ikek du fikk med deg det morsomme i teksten min, jeg sier ikke at jeg har så super rask bil eller båt for den saks skyld, som kjører fra alle. Du må ikke tro at jeg er den dumingen fra landet som tror at alle biler kjører alt de kan, så beklager, men du naglet meg ikke der.

Men jeg skal for din skyld prøve å skrive litt mer tydeligt neste gang slik at jeg ikke fremstår som en komplet idiot!

Håper jeg ikke fornærmer deg på noen måte, men liker ikke når folk tror at andre ikke kan noen ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...