Gå til innhold

Bilrelatert hundenavn

330xi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry, men stakkars liten som endte opp med Rover.. :roll::wink:

Det er sikkert en henvisning til Rover 75 som kom på markedet i 1998... den modellen er konstruert av BMW og den er derfor teknisk på høyde med bilene fra München (les: BMW eide Rover i perioden 1994-2000)... :wink:

Rover75.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Nei... vi bor i en ende av byen der det er få innvandrere fra land utenfor Europa. Når det er nevnt har jeg personlig liten sans for dette "navnet", men jeg kan forsikre at folk blir relativt overrasket når eieren kaller på hunden. De fleste tar det med et godt humør... sikkert fordi de ikke selv blir fornærmet over navnet. Jeg så engang et program på Discovery om et engelsk flybombeangrep på noen tyske vanndemninger under den andre verdenskrig. Den engelske offiseren som planla og ledet bombeangrepet hadde en hund som lød navnet "Nigger". Kanskje ideen til navnet kom fra dette programmet ?... :roll:

Denne historien må være en slags variant av å kalle hunden din "Nigger"... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Katta til en i klassen på ungdomskolen hette Suzuki :wink: Forøvrig så har tanta til dama ei bikkje som heter Enzo og fettern min hadde ei bikkje som het Dodge og en annen som het Chevy! Og ja, han er Amcar mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...