mEhE Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Niva er et stilig navn,som i lada niva kansje jeg skal bruke det navnet på mi neste bikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Sorry, men stakkars liten som endte opp med Rover.. Det er sikkert en henvisning til Rover 75 som kom på markedet i 1998... den modellen er konstruert av BMW og den er derfor teknisk på høyde med bilene fra München (les: BMW eide Rover i perioden 1994-2000)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 haha Servo var bra hva med Getrag? Castrol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Sorry, men stakkars liten som endte opp med Rover.. Hva er galt med Rover sier du? Det er jo dessuten et kult hundenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Nei... vi bor i en ende av byen der det er få innvandrere fra land utenfor Europa. Når det er nevnt har jeg personlig liten sans for dette "navnet", men jeg kan forsikre at folk blir relativt overrasket når eieren kaller på hunden. De fleste tar det med et godt humør... sikkert fordi de ikke selv blir fornærmet over navnet. Jeg så engang et program på Discovery om et engelsk flybombeangrep på noen tyske vanndemninger under den andre verdenskrig. Den engelske offiseren som planla og ledet bombeangrepet hadde en hund som lød navnet "Nigger". Kanskje ideen til navnet kom fra dette programmet ?... Denne historien må være en slags variant av å kalle hunden din "Nigger"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 rover 75 er grei den, pen hvis man myser litt:p, og et bra hundenavn i og for seg, men liksom, ut på tur med gamle roveren min.. klinger ikke så bra i mine ører mye gøy her.. men hva med lille Aston? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Folk pleier å reagere på navnet vi har gitt til katten vår... Men det er jo et helt vanlig navn? ØYVIND Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Dino eller rundell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 hamann eller bayer syns jeg hørtes kult ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Eller 330i som i C3po? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hadde ei bikkje før som het Harald :S fins mye merkelige hundenavn her i verden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Ikke spesielt BMW relatert, men quattro er et kult hundenavn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Katta til en i klassen på ungdomskolen hette Suzuki Forøvrig så har tanta til dama ei bikkje som heter Enzo og fettern min hadde ei bikkje som het Dodge og en annen som het Chevy! Og ja, han er Amcar mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 jeg har en katt som heter klatten. ikke oppkaldt etter susanne klatten. men navnet er likt. fant ut om susanne klatten lenge etter katta fikk navnet. susanne klatten klatten kan jo passe en hund det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Katta her i huset heter Tempo, den er heller ikke helt god. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå