Gå til innhold

Hvilken BMW ville du kjøpt?

Trulsen
 Share

Anbefalte innlegg

E36 utgår, samme med 8 serien..

E30 M3 har jeg lyst på, men ikke til hverdagsbil.. E46 har jeg tenkt en del på. 330 eller noe slikt :roll: Har også sett på 130i, virkelig en spennende bil. Om jeg noen gang skal ha E39 blir det M5'en iallefall.. Kunne tenkt meg nye 5 serie jeg, men den er nok i dyreste laget ennå :roll:

Altså, med det prisnivået du legger deg på kan du jo med en eneste gang slå en strek over både E39 M5, E46 330i, 130i, E60 osv... Det går jeg utfra at du er klar over, så jeg skjønner ikke at du nevner de bilene.

Fredrik har jo det mest fornuftige forslaget. Det hadde jeg gått for.

En Estorilblå E46 med 2,2liter`n og M-tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg skjønner jo det.. Tror ikke man kan glemme e46 330 egentlig.. Får jo en til rundt 300.000. Ligger også noen ute nå. Dessuten synker jo prisen litt på et halvt år.

E39 har jeg aldri nevnt noe om, bare at det er drømmen.

E39 frister liksom ikke om det ikke er en stor utgave, feks 540 eller M5. Har flere kamerater med E39 så den utgår kan man si.

Vi får se hva tiden bringer hva jeg kommer til å invistere i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg skjønner jo det.. Tror ikke man kan glemme e46 330 egentlig.. Får jo en til rundt 300.000. Ligger også noen ute nå. Dessuten synker jo prisen litt på et halvt år.

E39 har jeg aldri nevnt noe om, bare at det er drømmen.

E39 frister liksom ikke om det ikke er en stor utgave, feks 540 eller M5. Har flere kamerater med E39 så den utgår kan man si.

Vi får se hva tiden bringer hva jeg kommer til å invistere i :)

Altså... E24, E36, E31 modellene utgår uten videre (!). E30 M3 utgår fordi den ikke kan brukes som en hverdagsbil iht. deg. E39 er kun aktuell som M5 og de andre modellene utgår iom. at de er familiebiler. E60 utgår fordi den modellen har du ikke nok penger til samt at de du evt. måtte ha penger til utgår fordi de er familiebiler. E87 130i har du ikke penger til så den utgår. E90 utgår med mindre du ikke tar til takke med en 316i/318i. Såvidt jeg kan se har du valget mellom følgende bilmodeller: E30 (dog ikke M3), E46 (dog skal du slite for å finne en fornuftig 330i innenfor din prisramme)... eller kanskje en Z3... eller en E34 med litt motor (eller utgår den modellen også fordi den er en familiebil )... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 M5 er aktuell

E39 540 er akutell

E46 328-330 er akuelle

Z3 er aktuell

1- serie, men for dyr

E30 er for gammelt rett og slett..

E36 M3 har jeg tenkt litt på, men den skiller seg liksom ikke så veldig ut om dere skjønner. De fleste styler jo bilene sine til å bli lik M3'en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...