Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Årskontingent kr. 600.-."

Ikke 500,-.

Og dermed tror jeg min smertegrense er nådd.

Hvor har dere hentet disse opplysningene fra?

Vet at på forrige årsmøte økte kontigenten med 50,-kr husker jeg riktig. Uansett er dette et årsmøte sak. Ingen har høyere myndighet enn årsmøte. At det er forslag til det er da en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal de ellers finne en halv mill.? Si meg hvilken hatt de skal trekke den opp i fra?

Symptomatisk nok for denne klubben er det den personen som har ivret mest for et nytt forum med innlogging som nå blir den neste presidenten.

Som kanskje noen kan huske meldte han seg ut av det gamle forumet med brask og bram. For en farse. Spørsmålet for meg er om jeg skal være med og finansiere dette tullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Årskontingent kr. 600.-."

Ikke 500,-.

Og dermed tror jeg min smertegrense er nådd.

Sier du 600!... så er min toleransegrense også nådd. Jeg er faktisk ganske lei meg for dette, men et sted må grensen gå. Slike vilkår er ikke klokt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å holde seg unna da om det er så forferdelig og eneste glede dere har av klubben er en internettside.

Jeg for min del har råd til å betale 600 kroner i året for å være medlem i klubben og ha rabatter på forskjellige sjapper og være med på treff arrangert av KLUBBEN og forskjellig andre klubbrelaterte hendelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt KONGE at man må ha medlemsskap for å kunne få full tilgang til forumet!

Er det virkelig helt konge å måtte betale hele 500 kroner i årlig for et medlemskap i BMWCCN (slik det ser ut til å bli nå)... bl.a for å få tilgang til forumet på en skikkelig måte?

Jepp!

Her i Danmark koster det 400 kroner årlig å være medlem av BMW Club Danmark. Tilsvarende også i Sverige. Med alt rotet i BMWCCN vet jeg virkelig ikke om jeg ønsker å betale såpass mye for et medlemskap... no offence.

Hvis det svir så voldsomt å måtte betale drøye 8 kr. mer pr. mnd. (eller 17 for den del) sammenlignet med tidligere for å være medlem i BMWCCN, ja - da er du ikke ivrig nok.

Selv om de har billigere brød i Thailand så kjøper man allikevel (tro det eller ei) brød her til lands også.

Jeg har vært medlem i VACN-klubben i 2 år nå, og der koster det også kr.500,- pr. år i medlemsavgift for å få full tilgang til forumet. Jeg har aldri noensinne opplevd et bedre forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært medlem i VACN-klubben i 2 år nå, og der koster det også kr.500,- pr. år i medlemsavgift for å få full tilgang til forumet. Jeg har aldri noensinne opplevd et bedre forum.

Får du ikke med Autofil bladet også som medlem av VACN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å holde seg unna da om det er så forferdelig og eneste glede dere har av klubben er en internettside.

Jeg for min del har råd til å betale 600 kroner i året for å være medlem i klubben og ha rabatter på forskjellige sjapper og være med på treff arrangert av KLUBBEN og forskjellig andre klubbrelaterte hendelser..

Enig. Hvis ikke de har råd til å betale 600kr så er det greit, men hvorfor må de absolutt være så bittre for det. Men jeg kan garanter at enkelte her inne ALDRI hadde blir fornøyde uansett hva BMWCCN hadde gjort og kostet.

Stakkars mennesker. Like greit at de ikke er medlemmer synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...