Joachim Lie Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 jo, jeg vet egentlig det Joachim... Hva er det jeg gjør da? siden du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Svaret er "for lite/feil ting" men jeg har ikke tid til å skrive et langt innlegg nå.. hovedproblemet ditt i styret er at du bruker alt for lang tid på å ta en avgjørelse og er livredd for å tape ansikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg synes Joachim får ufortjent kritikk her nå, men når man ser hvor det kommer fra så tar han det kanskje ikke så seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 H_c, nå synes jeg du har slengt nok med leppa uten og komme med noe fakta for de som ikke er inne i BMWCCN kretsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Han ble ikke akkurat mindre grinete og bitter etter at han ikke fikk det som han ville i BMWCCN.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg synes Joachim får ufortjent kritikk her nå, men når man ser hvor det kommer fra så tar han det kanskje ikke så seriøst Takk, jeg synes utsagnene til H_c er komiske. Hadde jeg tatt meg nær av det så hadde jeg sluttet å lese og svare hans svar. Synes også det er utrolig at en som ikke har peiling på hva enn driver med kommer med slike utspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Og nå setter vi en slutt strek for dette vel? Konstruktiv kritikk er bra, men hold dere på det nivået. Og gå til angrep på enkelt personer kan dere ta på bakrommet. Dette gjelder ALLE. Alternativet er å stenge tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Og nå setter vi en slutt strek for dette vel? Konstruktiv kritikk er bra, men hold dere på det nivået.Og gå til angrep på enkelt personer kan dere ta på bakrommet. Dette gjelder ALLE. Alternativet er å stenge tråden. Tommel opp for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Egentlig er vel denne tråden aldeles bortkastet og det eneste formålet er å "får blåst ut frustrasjon". Denne tråden består av flere som aldri har vært, og noen som tidligere har vært medlemmer i BMWccn, og en og annen som nå vurderer å ikke fornye medlemskapet sitt. Sånn sett har det jo like mye hensikt å diskutere dette her på Bimmers som å sitte å løse verdensproblemer i fylla på en bar. Man kommer fram til geniale løsninger, men siden ingen har noe de skulle sakt så skjer det aldri noe som helst. Så fremst man ikke bare ser på dette som en "utblåsnings tråd" så er det jo bare å stenge tråden å slette den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Tja... hvorfor har vi diskusjonsfora egentlig? Jeg er naturligvis ikke helt enig med deg, men som jeg var inne på i et tidligere innlegg synes jeg at det er ufint å henge ut folk offentlig hvis man ikke har inngående kjennskap til saken. Det er derfor viktig å gå etter ballen og ikke spillerne når det gjelder de problemene klubben har. Litt folkeskikk skader aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Klart dette er et diskusjons forum, og det er jo klart man diskuterer her inne. Poenget mitt er at vi kan diskutere så mye vi vil her inne, det vil ikke føre til noe uansett rett og slett fordi vi diskuterer på feil plass, og det er "feil" folk som diskuterer. Så da kan man jo spørre seg om hensikten med å diskutere noe som uansett ikke vil føre til noe resultat? Da er det eneste man oppnår å lette på trykket. Personangrep er en uting uansett situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Da har jeg mottatt medlemskortet Takk til den som fikk fortgang i det (hvis den personen har kikket i tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Klart dette er et diskusjons forum, og det er jo klart man diskuterer her inne.Poenget mitt er at vi kan diskutere så mye vi vil her inne, det vil ikke føre til noe uansett rett og slett fordi vi diskuterer på feil plass, og det er "feil" folk som diskuterer. Så da kan man jo spørre seg om hensikten med å diskutere noe som uansett ikke vil føre til noe resultat? Da er det eneste man oppnår å lette på trykket. Personangrep er en uting uansett situasjon. Det er vel heller ikke meningen at vi skal løse klubbens utfordringer her inne, men iom. at ganske mange bimmersmedlemmer har et forhold til klubben også synes jeg at det er helt naturlig at vi har denne tråden. De aller fleste lurer ganske enkelt bare på hva som i alle dager skjer med en klubb og et forum som for kort tid siden var ganske oppegående. Selvfølgelig hjelper det ikke å fordele skyld i denne tråden, men jeg må dessverre si at jeg ikke er spesielt imponert over de tankene som blir luftet mhp. å løse utfordringene klubben står overfor. Jeg tror ikke at behovet for et skikkelig forum kan understrekes godt nok i 2011. Blir forumet ikke brukt er innsatsen bortkastet og en ny og bedre strategi må utvikles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Da har jeg mottatt medlemskortet Takk til den som fikk fortgang i det (hvis den personen har kikket i tråden) Denne tråden har ikke noe med utsendelse av nytt medlemskort å gjøre Vi har jobbet en god stund med dette, det var noen detaljer som måtte på plass før vi fikk sendt det ut. Bra at kortet falt i smak! Det er ett mye kulere kort også er det bedre med ett skikkelig plastkort. Synes designet var veldig bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Plastkortene så bra ut, men litt dumt at man får samme navn på kortet (og forøvrig all post) som man har byttet til i forumet. Jeg heter "AWT" på meldemskortet, og posten er adressert til "awt". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå