Gå til innhold

R-/bane-dekk


 Share

Anbefalte innlegg

Virker som Stig har eit greit forslag med Michelin Super Sport.

Er kanskje bedre egnet som kombidekk enn Cup serien. De virker klart best på bane, men sikkert et dårligere valg og kjøre med langs vei.

Som R Andersen sier, man får ikke begge deler kombinert. Og det regnet jeg med også. Utfordringen er bare å finne det nest beste alternativet som fungerer OK begge steder.... 

Jeg har PSS på min bil og er kjempe fornøyd. Veldig godt grep under alle slags forhold, støyer lite og god komfort med dem. Anbefales :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har PSS på min bil og er kjempe fornøyd. Veldig godt grep under alle slags forhold, støyer lite og god komfort med dem. Anbefales :)

 

Du skulle fått en like på det innlegget ditt, men jeg har tydeligvis nådd grensen for positive tilbakemeldinger idag ifølge Bimmers.. 

Stor sannsynlighet for at det blir PSS på meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle fått en like på det innlegget ditt, men jeg har tydeligvis nådd grensen for positive tilbakemeldinger idag ifølge Bimmers.. 

Stor sannsynlighet for at det blir PSS på meg da :)

 

Går det an altså? :P

Men det er kjempe bra dekk. Har prøvd dem på noen runder på Vålerbanen i fjor og noen svingete veier, kjempe godt grep med dem. Og de slipper ganske progressivt så du vet når det skjer :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såpass fornøyd med PSSene mine at jeg har både kuttet ut rene banehjul (17" m/Kumho Ecta MX) og skal nå sko MINIen med samme. 

Tenkte selv for en stund siden om jeg skulle prøe meg på Sport Cup dekkene, men er ikke verdt det. Kjører mer på vei enn på bane uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode svar!

Har skaffet meg noe 18" org felger som jeg tenkte å ha til banebruk.

Forstår at det holder i masse med å gå til Federal Rsr dekkene?   Får bra priser på dem, imotsetning til Super sport dekkene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en glad amatør, så er Federaldekkene mer enn bra nok. De gir mye valuta for pengene, men skal du jagge sekunder på banen, så er ikke disse noe å satse på. Hvilken bredde har du på felgene du har kjøpt? Ville ha prøvd å fått så brede som mulig. E46 M3 er en tung og motorsterk bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt mer enn bra nok. Hadde du kjøpt 225-dekk rundt hele, så hadde det ikke blitt noen bra. Ideèlt, sånn jeg ser det, så vill jeg ha kjørt med 9/9,5" felg med 255/265 rundt hele. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...