Ingebrigtsen Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Hei Så på gs bildeler nå at de har chrome angel eyes til e34 for 2290 kr.. Det jeg lurer på er om noen vet hvordan merke det er og hvordan det lyset i ringene ser ut? er det inpro eller noe ala samme dårlige? Varenr: ANE34220 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8006.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 er det ikke FK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Mulig det Men hvordan er lyset i ringene til fk lyktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Set som er dritt med disse er at det sitter 4 pærer i hver ring. Da ser man godt 4 punkter når AE er tent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Det er nettopp det jeg lurer på om er Jeg har inpro sine nå som er sånn og jeg vil ha noe som er bedre lys i ringene og som man ikke ser de fire pærene i hver ring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Da må du nok kjøpe deg ccfl ringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 jeg kjøpte disse lyktene, er fornøyd, men som sagt, du ser pærene i AE. Men er disse godkjent til bruk av xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Lyktene er vel ikke godkjent for bruk på bilen uten xenon en gang (pga parlys bak alle fire glassene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Syntes alle ligner på hverandre, men jeg hadde hvertfall DEPO på min E34. Eller, det STOD på når jeg kjøpte den. E34 har så markante runde lykter, så de trenger ikke AE for å vise det. Ville heller spart litt til, og kjøpt sorte lykter. Men, det er min mening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 er det ikke inpro gs selger da? det som står på min iaff trur jeg . elendig lys, jalla angle eyes ++. kan få kjøpe de til ranspris når jeg får råd til å bytte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Ligner veldig på InPro. Jeg kjøpte InPro til min gamle E34, et av de svakeste øyeblikk i min bilhistorie. Det var kult i ca 1 dag med AE på E34. (Den gangen var det såvidt kommet på facelift E39. var vel rundt 2002). Som skrevet over, de gir dårlig lys på både nær og fjernlys. Og ringene så heller ikke bra ut i skumring og dagslys. I mørke så de grei ut, men bilen fikk et veldig "rart" uttrykk. Veldig stirrende på en måte. Ringene burde nok vært kuttet i toppen. Har noen bilder på pc'en hjemme som jeg kan legge ut hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 har selv ae fra gs og det er DEPO merke på dem, Inpro og depo er har det samme ae men inpro har en serie hvor AE er hvitt og har dioder/led. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagii Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 så kan jeg ha xenon i dem eller ikke? har satt i det nå skjønner du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Du kan ha xenon i de, men det blir ikke lovlig. For å klare det må du ha automatisk høydejustering og lyktespylere. Her er forøvrig et gammelt bilde av min med InPro-lyktene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 .... nope... ser ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå