Ellingsen B. Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 solo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Nissen drikker ikke øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Går i Cola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Jepp, jeg er i gang. Prøver få til en bedre løsning med hardwaren jeg allerede har. Så langt har jeg funnet mange måter som ikke vil fungere... Øl er for pyser! Så kjører du både M-bil og drikker øl.. MEGAPYSE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Så kjører du både M-bil og drikker øl.. MEGAPYSE! Ordentlig tysk bil og tyskt øl er konge! Du burde prøve det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Så kjører du både M-bil og drikker øl.. MEGAPYSE! Ordentlig tysk bil og tyskt øl er konge! Du burde prøve det... Nei, vi trenger sjåfør her nede i eikern. Nissen er så selvsikker at han aldri trenger drikke, he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Lest gjennom hele tråden nå, blir tøff bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Lest gjennom hele tråden nå, blir tøff bilen din Den er tøff allerede , bare ikke si det til nissen får da blir han så nissett` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 man blir enda tøffere med noen øl innabords.. Da tør man mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Jepp, jeg er i gang. Prøver få til en bedre løsning med hardwaren jeg allerede har. Så langt har jeg funnet mange måter som ikke vil fungere... Øl er for pyser! Så kjører du både M-bil og drikker øl.. MEGAPYSE! Her støtter jeg nissen fullt ut. Drikker verken øl selv eller kjører M bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Dere går glipp av noe. Øl og M... et par av livets store gleder og nytelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Øl og M, hva mer trenger man? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 M42 og husholdningssaft - oppskriften på et lykkelig liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Dere går glipp av noe. Øl og M... et par av livets store gleder og nytelser. sikkert en del her inne som ikke er gamle nok til å hverken drikke eller kjørebil vet du, så det kommer nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 M42 og husholdningssaft - oppskriften på et lykkelig liv! Men da treffer du dårlig, med din M52 og cola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå