hagenisse Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Nå har ikke min 350hk, men så lenge man bruker ordentlige dekk er det jo ikke noe problem. Min bare biter seg fast og jeg har bare 225 brede bakdekk. Er verre med turboene som skal dytte all effekten på en gang. Forøvrig ble den jo vektet og justert i går. Bilen veier nå 1280 kg m/ kvart tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 ah, tenkte du kunne komme opp i den slags effekt med pustehjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Er jo bare 193 orginalt på en M52. En M coupe med kompressor burde vel derimot gjøre langt over 400. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 ah..325 motor i denne altså...trodde det var mer guffe (har ikke lest hele tråden tydeligvis..)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 325 motoren er ikke en 2.8 liter... hagenisse: Har du vurdert å hente ut det potensialet som ligger i den mtp innsug,gasspjeld,kammer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Skjønner ikke hvorfor han skal styre med det når det allerede sitter pustehjelp på. Dessuten er det skiftet innsug for flere år siden, hvis jeg ikke husker feil. Når du skal du ribbe bilen sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Skjønner ikke hvorfor han skal styre med det når det allerede sitter pustehjelp på.Dessuten er det skiftet innsug for flere år siden, hvis jeg ikke husker feil. Når du skal du ribbe bilen sier jeg bare Ohhh, my bad Da har det skjedd uten at jeg har registrert det. Husker bare han klaget over motorkarakteristikken tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Den har custominnsug nå, og drar hele veien ut til 6800. Stor forskjell i karakteristikk fra orginalt. Det er likevel ikke så spennende - effekten kommer pent og pyntelig. Det bråkete simotafilteret som fikk bilen til å føles som verdens raskeste bil er også plukket av, som ytterligere bidrar til å dempe følelsen. Ribbing blir neppe aktuelt. Slitsomt nok å kjøre langtur i den som det er. Mye støy fra bakhjulene pga jeg mangler så mye interiør. Penguin; det er samme motor som E36 328 i min. M52B28 med enkel vanos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Denne blir bare råere og råere. Når er første prøve tur på bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Ah, 328 ja..vanskelig å huske forskjellen på 192 og 193 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Nye understellet fungerer bra. Fint å kjøre med stive fjærer på bane. Men.. det smalt kraftig under oppbremsing, og så står plutselig rattet mot høyre? Interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Ingen synlige skader i forstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Nope, men små endringer i spissing f.eks er jo ikke akkurat lett å se. Vil tro det ligger enten der eller noe i styringen, men skjønner ikke helt hvorfor det skulle smelle under oppbremsing. Smellene skjedde flere ganger også... Menneh, får få den opp i lufta og ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Merkelig hvor mye mer sinna en bil ser ut uten skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Du vil ikke ha ACS splittere da, som jeg hadde på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå