Orjan Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Har bare ett bilde - før restaureringen startet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 her er mitt... litt rævva bilde, men det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 525tds vs 525d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Lite spennende her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 ikke så mye spennende men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Min M52.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Sånn ser det ut nedi min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Her er min V8'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Prøver igjen: Hva bruker dere til å smøre over plastdekselene for å få de pene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Prøver igjen: Hva bruker dere til å smøre over plastdekselene for å få de pene? Først vasker du hele motoren, venter til det tørker, sprayer på gummi fornyer (sånn du bruker på dekkene dine for å få de svarte igjen), venter i noen minutter, også tørker du av gummi fornyeren med gummi fornyer wipes (fåes kjøpt på biltema blant annet). Dette gjør jeg for å få best mulig resultat. Har ikke gjort det på bilen jeg har nå enda, fordi der ser motoren så bra ut fra før uten det. Men når du har slitt plastikk, gjør det underverker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Prøver igjen: Hva bruker dere til å smøre over plastdekselene for å få de pene? Først vasker du hele motoren, venter til det tørker, sprayer på gummi fornyer (sånn du bruker på dekkene dine for å få de svarte igjen), venter i noen minutter, også tørker du av gummi fornyeren med gummi fornyer wipes (fåes kjøpt på biltema blant annet). Dette gjør jeg for å få best mulig resultat. Har ikke gjort det på bilen jeg har nå enda, fordi der ser motoren så bra ut fra før uten det. Men når du har slitt plastikk, gjør det underverker Okey, da får jeg teste det. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 M52-b20 med "power filter", effektanlegg og chip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Hva heter sånn gummi fornyer spray? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Hva heter sånn gummi fornyer spray? Jeg husker ikke hva den heter, men det er en vanlig sprayflaske, gjennomsiktig og lys/gjennomsiktig væske. Det er bilde av dekk/felg på flaska. Du skjønner med en gang hvem det er når du går inn på bensinstasjonen eller hvor du kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Hva heter sånn gummi fornyer spray? Bare spør etter gummi fornyer eller sånn spray du har på dekka for å få de svarte igjen på en bensinstasjon, så finner de det nok til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå