Gå til innhold

Motorrommet ditt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøver igjen: Hva bruker dere til å smøre over plastdekselene for å få de pene?

Først vasker du hele motoren, venter til det tørker, sprayer på gummi fornyer (sånn du bruker på dekkene dine for å få de svarte igjen), venter i noen minutter, også tørker du av gummi fornyeren med gummi fornyer wipes (fåes kjøpt på biltema blant annet). Dette gjør jeg for å få best mulig resultat. Har ikke gjort det på bilen jeg har nå enda, fordi der ser motoren så bra ut fra før uten det. Men når du har slitt plastikk, gjør det underverker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen: Hva bruker dere til å smøre over plastdekselene for å få de pene?

Først vasker du hele motoren, venter til det tørker, sprayer på gummi fornyer (sånn du bruker på dekkene dine for å få de svarte igjen), venter i noen minutter, også tørker du av gummi fornyeren med gummi fornyer wipes (fåes kjøpt på biltema blant annet). Dette gjør jeg for å få best mulig resultat. Har ikke gjort det på bilen jeg har nå enda, fordi der ser motoren så bra ut fra før uten det. Men når du har slitt plastikk, gjør det underverker

Okey, da får jeg teste det. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter sånn gummi fornyer spray?

Jeg husker ikke hva den heter, men det er en vanlig sprayflaske, gjennomsiktig og lys/gjennomsiktig væske. Det er bilde av dekk/felg på flaska. Du skjønner med en gang hvem det er når du går inn på bensinstasjonen eller hvor du kjøper den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...