CrZyWiz Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Hentet en E46 328CI nå rett over nyttår, men har ikke kommet meg så langt enda at jeg har fått laget en tråd om den. Det er da en Cosmosort 99mod E46 328CI med Manuell gir. Det meste av utstyr som Harman Kardon, El sportseter, Klima, TV\Navi, Orginal Tlf, 19" BBS CH 8,5" forran og 9,5" bak. PDC, Regnsensor. Multifunksjons M-Ratt, Sist men ikke minst Eisenmann Rustfritt Effektanlegg. Kort å godt alt bortsett fra Soltak og El Rollo. Er nå i ettertid også montert KN Kit på bilen. Men for å gjøre en lang historie kort, så etter en henvendelse rundt jul fra Riche85 her på forumet angående 328'n hans. Så fikk jeg solgt 535'en min få dager etterpå, så da var det bare papirarbeidet igjen. Tirsdag 9 Januar dro jeg og en kompis nedover til Gardermoen der Richard og Faren venta på oss med bilen. Etter en kjapp prøvetur var kontrakten underskrevet Etter litt koseprat var vi klar for avgang Gardermoen klokken 23 00. Her er noen bilder fra turen oppover, ble ikke så mange grunnet få edruelige bilder Kjapp matpause på en Truckstop litt nord for Gardermoen. Ikke alle var like heldige som oss, her på Onsdags ettermiddag på Saltfjellet. Omsider 24 timer etter avgang Gardermoen kom vi hjem til Finnsnes. Var rimelig utkjørt begge 2 etter ganske iherdig kjøring oppover. Litt mer snø hjemme en der vi hentet den Men fungerer veldig bra i nord-norsk vinter også. --------------------------------------------------------- Noen bilder påfølgende dager. Interiør rensing og innsetting. Bilen ilag med en kompis sin E46 325CI Kompressor. Etter en skikkelig vask i vinteromgivelser. Neste på kalenderen var da montering av Clubsport Splitters i Carbon(Igjen beklager jeg for dårlig kvalitet på bilder inntil videre) Så Predator Chromium Angeleyes Ble brukbart fornøyd med resultatet Her noen slik den ser ut idag, med sommerdekkene på, samt tonede ruter. Når sommerdekkene ble montert opplevde jeg subbing, noe som tydet på at alt var ikke som det skulle være. Bilen ble satt til BMW for å utbedre for det første den "Subframe Disaster" Skaden. Samt fikk jeg de til å bytte ellers alt av slitne foringer i bakstillingen. Fk Coilovers ble innbestillt og montert. Bilen er som ny igjen! Sitter noe helt sinnsykt på veien. Tatt igår. . Det var det sålangt. Har vært veldig slapp med å ta bilder, men lover å forbedre meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Veldig fin 328.. Ble bra med splittera å BBS felgene.. Mye måtte du ut med? Har lyst på 328/323 selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Meget pen bil! Sikkert en fryd å kjøre med den motoren også Synes angel eyes'ene ble litt kraftige/voldsomme, men felgene er jo de fineste som kan fås på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Flott bil! BBS CH er utrolig lekkert på E46. Du fikk vel litt ro i sjela når "subframe disaster" var fikset, tenker jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Nydelig bil dette. Regner med den går ganske godt også! Blir det noen vinge på den etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Vanvittig pen bil. Herlig med Motorsport felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Nyydelig bil du har De der Motorsport felgene kledde bilen din utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Tusen takk folkens! Er Kjempefornøyd med bilen! Å som dere sier så er det en drøm å kjøre med den motoren, veldig sterk på lavt, å flytter bra på seg på toppen! 0-100 går unna på 7 sek. Deilig å kunne ta trygge forbikjøringer uten å måtte gire ned å tyne den på turtall. Henrik: Ja det kan jeg love deg at det var Aldri noen trivelig overaskelse, men BMW i Tromsø ordnet dette på en veldig grei måte. Ser veldig bra ut nå. Edit: Tenker at neste steg er Xenon i tåkelysene i samme farge som Angeleye'sene. Blir mer cleant da. Har ikke planlagt noen vinge foreløbig, liker det cleant. Men skal ikke avskrive det helt at kansje en liten E46 M3 leppe kan dukke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Ser du har vært innom ESSO på Hvervenkastet (Hønefoss), håper det var en trivelig opplevelse Meget pen E46. Så meget rå ut også med sommerhjulene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Må si at det var en flott coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Ser du har vært innom ESSO på Hvervenkastet (Hønefoss), håper det var en trivelig opplevelse Meget pen E46. Så meget rå ut også med sommerhjulene på. Godt mulig det var der Er ikke særlig lokalkjent, hehe! Men var stor plass bakom med mange vogntog. God Burger vaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Kjempefin bil ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Et ord Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Ohh...nice=) Sorte nyrer på sort e46 er sinnsykt kult!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå