Gå til innhold

BMW 1-serie Coupé

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Tåkelys er tøft! Jeg savner mine, men håper de kommer tilbake igjen i slutten av måneden..

Tåkelys er for rånere og lusekjørere! Hva er du? :wink:

M3 csl og M coupe har skikkelig front!

- Og de av oss som flere ganger i løpet av vinteren kommer ut for vær der det faktisk er en stor hjelp! (Selv om alle tror man råner og blinker til deg når man bruker lysene korrekt under dårlig sikt). 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3adhgkji]Jeg ser egentlig ingen grunn til å kjøpe e90 eller e92 om denne her blir en god del billigere enn 3-serien.

Men vi får vel se hvordan det blir med prisingen...

helt enig, nye 3 serien er ikke akkurat en liten og rask "familieracer" som den en gang var. digger utseendet på den jeg, spesielt trekkene som minner om e30. er det lov å håpe på en med m-power motor og skjermbreddere både foran og bak? merker jeg blir sentimental bare på tanken.

eller enda bedre: M1 CSL; 350hk på 1000 kg :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Og de av oss som flere ganger i løpet av vinteren kommer ut for vær der det faktisk er en stor hjelp!

Ja, særlig.

Har du aldri brukt tåkelysene i tett snøkav, hagenisse? Funker veldig bra, da du ikke blir like blendet av det reflekterte lyset.

Hvis dette skal funke så må du i så fall kjøre veldig, veldig, veldig sakte.

Jeg bruker dem faktisk også når jeg kjører i mørket, helst på svingete, øde veier.

Sammen med nærlys? I så fall lurer du bare deg selv.

Håper for Guds skyld ikke denne tråden bunner ut i nok en endeløs tåkelysdebatt, men jeg måtte bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
":1thwm254]Jeg ser egentlig ingen grunn til å kjøpe e90 eller e92 om denne her blir en god del billigere enn 3-serien.

Men vi får vel se hvordan det blir med prisingen...

helt enig, nye 3 serien er ikke akkurat en liten og rask "familieracer" som den en gang var. digger utseendet på den jeg, spesielt trekkene som minner om e30. er det lov å håpe på en med m-power motor og skjermbreddere både foran og bak? merker jeg blir sentimental bare på tanken.

eller enda bedre: M1 CSL; 350hk på 1000 kg :bounce:

Noe M1 tror jeg ikke det kommer på grunn av respekt for gammle superbilen BMW M1.

Sånn ellers tror jeg det "holder" med en 3liter twinturbo rekkesekser (135i) og M-sport pakken for de som vil ha en sporty, liten og morsom bil.

Er jo over 300hk og over 400nm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

- Og de av oss som flere ganger i løpet av vinteren kommer ut for vær der det faktisk er en stor hjelp!

Ja, særlig.

Har du aldri brukt tåkelysene i tett snøkav, hagenisse? Funker veldig bra, da du ikke blir like blendet av det reflekterte lyset.

Hvis dette skal funke så må du i så fall kjøre veldig, veldig, veldig sakte.

Jeg bruker dem faktisk også når jeg kjører i mørket, helst på svingete, øde veier.

Sammen med nærlys? I så fall lurer du bare deg selv.

Håper for Guds skyld ikke denne tråden bunner ut i nok en endeløs tåkelysdebatt, men jeg måtte bare.

Først det saklige:

Var innom Jæger i helgen for å se på en annen bil og der har de nå fått inn 1-serie coupe: Den ser meget bra ut! Både jeg og min far vet hva vi ønsker oss til jul nå, spørs om vi har vært så snille da... Uansett et veldig vellykket design etter min mening!

Når det gjelder tåkelysene:

Ja, det er faktisk veldig nyttig noen ganger og det stemmer at da kan man ikke kjøre særlig fort (max. 20-30 km/t, men enda saktere uten tåkelys fordi man faktisk ikke ser noe). Har opplevd å ikke se fra en oransje reflekspinn til neste på Hardangervidden fordi tåken var så tett og vil tippe det er ca. 15 m mellom de.

Tåkelys + kjørelys er helt meningsløst ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...