Hanzo/// Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Sier det atter igjen Pen kjerre!! Vil ha e60 jeg og, men må nok beholde den jeg har litt lenger nå som jeg har brukt noen kroner på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Jeg må si at jeg egentlig ikke har vært helt begeistret for form- og fasong på frontleppa di, men alt i alt må jeg si at dette ble meget, meget pent. Tror bilen din vil ble nokså gjennomført, men du manger som nevnt tidligere, å få lakkert refleksene. Et greit (og billig) alternativ, eventuelt midlertidig alternativ er jo å bruke sort tape som er forholdsvis lik lakken. Jeg fant det til min og det ble faktisk ganske greit altså.. Man så ikke at det var tape før man beøyde seg ned og studerte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Har tapet de refleksene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Har tapet de refleksene. Bilder, bilder, bilder..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Har ikke tatt bilder av det. Det er rett og slett ikke vær til det her for tiden. Det regner hele tiden. Gidder å ikke å bale med bilder når det regner hele tiden og bilen stadig vekk er dritten. PS blir en stund til neste oppdatering har jeg en følelse av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Et bilde av baken på bilen. MED mørke reflekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Der har du jo fått meg med på bildet og. ER meget pen den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Takk... Litt småplukk som gjenstår fremdeles. Skal monteres og modifiseres en effektbakpotte i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Grom har den blitt ja, og felgene passer helt perfekt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Spoilerleppen er i dag demontert. Den brøt med designet mitt, hehe... Selges billig for dem som måtte ønske seg en slik spoilerleppe. Kan måle den i morgen. Den er lakket i Sapphire Swartz eller hva den heter den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 broren min er kanskje intr i å kjøpe den front spoileren din til sin 525d...hvis eg får mobb nr ditt så kan han sende deg en mld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Bakrutespoileren din er jeg litt usikker på. Ellers en lekker bil, må si E60/61 svelger unna store felger, 19" er liksom ikke for "stort". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Er ikke frontleppen jeg skal selge. Det er spoilerleppen på bagasjeluken. Har bestilt meg en ACSchnitzer frontleppe nå så frontleppen jeg har nå skal jeg ha i reserve om noe skulle skje med den nye. Grunnet mulig kjøp av ny enebolig ser jeg for meg at det blir lite modifiseringer på bilen framover. Må bruke penger på huset istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Fornuftig prioritering dette. Bilen din er jo allerede ganske så komplett, så du trenger jo ikke gjøre så veldig mye med den. Skal forøvrig bli spennende å se bilder når våren setter inn for fullt og vi kanskje får se en nypolert og blank bil..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Bilen er stort sett blank hele tiden. Har vært over den med polering flere ganger siden jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå