Gå til innhold

BMW 520i E-60

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må si at jeg egentlig ikke har vært helt begeistret for form- og fasong på frontleppa di, men alt i alt må jeg si at dette ble meget, meget pent. Tror bilen din vil ble nokså gjennomført, men du manger som nevnt tidligere, å få lakkert refleksene. Et greit (og billig) alternativ, eventuelt midlertidig alternativ er jo å bruke sort tape som er forholdsvis lik lakken. Jeg fant det til min og det ble faktisk ganske greit altså.. Man så ikke at det var tape før man beøyde seg ned og studerte..

aac.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt bilder av det. Det er rett og slett ikke vær til det her for tiden. Det regner hele tiden. Gidder å ikke å bale med bilder når det regner hele tiden og bilen stadig vekk er dritten.

PS blir en stund til neste oppdatering har jeg en følelse av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er ikke frontleppen jeg skal selge. Det er spoilerleppen på bagasjeluken.

Har bestilt meg en ACSchnitzer frontleppe nå så frontleppen jeg har nå skal jeg ha i reserve om noe skulle skje med den nye.

Grunnet mulig kjøp av ny enebolig ser jeg for meg at det blir lite modifiseringer på bilen framover.

Må bruke penger på huset istede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig prioritering dette. Bilen din er jo allerede ganske så komplett, så du trenger jo ikke gjøre så veldig mye med den. Skal forøvrig bli spennende å se bilder når våren setter inn for fullt og vi kanskje får se en nypolert og blank bil..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...