Thunder Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Var nå Gaute sitt innlegg jeg tenkte på. Generelt vil jeg påstå at Meguiars produktene er bedre enn Autoglym ja. Og, ja jeg vet, Autoglym folka kommer til å protestere høylytt. Og det finnes sikkert en masse andre produkter som er veldig bra man få som har like godt utvalg som Megiuars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Very Nice! BAre limet du den på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Ja. Brukte et par karrosseri skruer også for å være helt sikker. De skrur jeg ut når jeg er 100% sikker på at den henger riktig. Til helgen blir det en vannvittig poleringsrunde der alt som går an å polere poleres. Bilen skal bli helt pervers i lakken etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Hvor brukte du skruer? BRukte du noe og presse det på plass eller bar hekta du den på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Kjempepent! ACS leppa var et stort løft for fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Kjempepent! ACS leppa var et stort løft for fronten! Helt enig. Passer vesentlig bedre inn enn Hamann leppa du hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Kjempepent! ACS leppa var et stort løft for fronten! Helt enig. Passer vesentlig bedre inn enn Hamann leppa du hadde.. Her slenger jeg meg på og nikker samstemt, meget meget bra! Litt usikker på mørke nyrer på mørk bil, syns nyrene skal synes jeg da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Generelt så hater jeg krom så jeg gjør mitt ytterste for å bli kvitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Ja dette handler om smak og behag! Fronten din vart mye finere med AC! Har montert pedalsett, Gir spaken og satt på sommerhjul. Stylingen blev sendt fra gardermoen i dag, så den er vel her mandag Gleder meg veldig til å sette på dette. Skal sette på karbondekselene og etterhvert. Siden jeg bor på vestlandet er det ikke vær til å holde på med slikt enda ute, er heller ikke så priviligert med garasje heller. Flott bil thunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Damn det ble bra med den leppa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Hvor skrudde du karroseriskruer? under midten sidene, eller hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Skruene er ikke nødvendig å bruke egentlig. Var bare noe jeg gjorde for å få bedre press inn mot fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Har satt på alt jeg nå thunder! Du finner bilder på linken min.Blev meget flott, satte på karbonen og blev meget bra det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Den vingen du har der har jeg også tenkt å kjøpe. Må bare klare å dra inn litt mer cash først. Snart er bilen min komplett. Litt småvanskelig å overbevise kånemor om at jeg må ha bare litt til til bilen, hehehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå