m0lliz Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Ja det blir en kjempetur! Til dere med turbobiler og noe høyt bensin/e85 forbruk trenger strengt tatt ikke å være med hele runden, men det er opp til vær enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Trondheimsfjorden rundt med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Jepp Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerotaste Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 zerotaste, anbefaler deg sterkt og melde deg inn i bmwccn, om du er litt interessert i og dra på treff så er det fort veldig lønnsomt. Joa, vurderer det , men tenkte å få med en til og han kommer ikke til å melde seg inn og hvis han da ikke kommer inn med bilen sin så tviler jeg på at han gidder å kjøre de 5 timene det er en vei hehe. Det var vel egentlig bare derfor jeg lurte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Noen som vet om det blir,eller når det blir treff på gs bildeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Noen som vet om det blir,eller når det blir treff på gs bildeler? Ja, 07 - 09/06! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 GS Trondheim arrangerer treff i samarbeid med BMWCCN lørdag 11.mai. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Er det mange her som blir med på vårtur førstkommende søndag? Må gjerne spørre om det er noe dere lurer på. Oppmøte på IKEA kl 09.45. Satser på en fin tur med masse Bmw biler. For de av dere som ikke er meldt inn i BMWCCN så anbefaler jeg det. Vi er i vekst og med flere gode planer på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Er desverre på jobb men hadde blitt med pm jeg hadde muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 zerotaste, anbefaler deg sterkt og melde deg inn i bmwccn, om du er litt interessert i og dra på treff så er det fort veldig lønnsomt. Joa, vurderer det , men tenkte å få med en til og han kommer ikke til å melde seg inn og hvis han da ikke kommer inn med bilen sin så tviler jeg på at han gidder å kjøre de 5 timene det er en vei hehe. Det var vel egentlig bare derfor jeg lurte. Dere er velkommen En må være klubbmedlem for å kjøre på banen, men en får halv pris på medlemskapet om en melder seg inn ved oppmøte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Hvem er med i morgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 BMW CCN kjører igang treff sammen med GS Bildeler på lørdag 11. mai https://www.facebook.com/events/535490453155936/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Imorgen Er det bare å stå opp tidlig og vaske bilen Vårtreffet blir konge! Woop Woop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Imorgen Er det bare å stå opp tidlig og vaske bilen Vårtreffet blir konge! Woop Woop! Allerede nyvasket den serru Kjører fra Steinkjer i 8tida og satser på å være der i 10tida, ha kaffen klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Klar æ å! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå