Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehehe... nei og nei og nei... den er tung, klumpete, stygg, miljøfarlig og intellektuelt håpløs... :roll:

BMW har hostet opp mye rart de siste årene, men her synes jeg faktisk de har lykkes bra. At den er intellektuelt håpløs er jeg bare delvis enig i, for har man penger og ungene evt. har flytta ut så ser jeg ikke problemet med å kjøpe en slik bil. Med baksetene nede har den jo faktisk også ganske god plass. En kan alltid finne biler med mer bagasjeplass pr. krone osv, men det er ikke alltid det som har høyest prioritet.

Hvis du etter å ha sett bilen live fortsatt mener den er stygg så regner jeg med at det bunner mer i et generelt surt forhold til denne typen biler heller enn at dette er dårlig design. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil og du evt. kan vise til tilsvarende biler som ser vesentlig bedre ut -)

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg liker nok absolut ikke X-Serien... og jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor noen kjøper en X-Serie fremfor en E61 (som man forøvrig også kan få som 4x4)... :?

sf8i85gi6ccdw2x11hhc.jpg

• 5 weeks later...
Skrevet

Tsjekkisk variant av SUV. Her skal jeg være enig med du, Fredrik :wink:

Dette er trafikkfarlig, sikkert trygt for de som sitter inni, men jeg ville ikke møtt denne dead on. Kan også se at "frontguarden" er i bruk, sjekk alle stripene 8)

Men skal ikke se bort ifra at dette kan være underholdene å leke seg med heller, tenker da ikke på ett riktig opprør selvsagt, bare sagt for ikke å bli missoppfattet som en rebell 8)

1176750311_66.jpg

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Vet hvor litt av lottogevinsten min havner ja.

Gleder meg til å få prøvekjørt denne, spent på hvor stor forskjell det blir å ratte denne kontra X5. Slatlem i Kristiansund har ihvertfall bestilt biler, så får vi se hvor velvillig Mr.Phillips er til utlån :)

• 1 month later...
Skrevet

Det stemmer sikkert, milhouse. Så nye X6 da jeg var på Bilia på Fornebu 11.04. Skal bli spennende å se hvordan det er å kjøre denne bilen i forhold til E70. Gleder meg til å prøve den. Når vil den komme med fornuftige motorer?

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hele 2008 produksjonen er utsolgt, populær bil 8)

http://www.dinside.no/php/art.php?id=528572

40.000stk solgt før produksjonen har startet. Det må være kjekt med aksjer i den fabrikken 8)

Du har en temmelig god blanding av penger, tiltro(til BMW) og sterk trang for pensiforlenger når du bestiller bil til nærmere 1,5mill uten å vite om det i det hele tatt er brukbart :roll:

BLir sikkert ett skred av disse oppe i fjellheimen sørafor i vinter :wink:

Håper caravanen som BMW skal ut med nå snart inneholder en X6.

Skrevet
Hele 2008 produksjonen er utsolgt, populær bil 8)

http://www.dinside.no/php/art.php?id=528572

40.000stk solgt før produksjonen har startet. Det må være kjekt med aksjer i den fabrikken 8)

Du har en temmelig god blanding av penger, tiltro(til BMW) og sterk trang for pensiforlenger når du bestiller bil til nærmere 1,5mill uten å vite om det i det hele tatt er brukbart :roll:

BLir sikkert ett skred av disse oppe i fjellheimen sørafor i vinter :wink:

Håper caravanen som BMW skal ut med nå snart inneholder en X6.

Den karavannen de har ute nå her desverre ikke x6 i seg. Er ingen kunder som får prøve den enda.

Men følgende biler i er karavanne:

630i cab

z4 2.0

120D coupe

320d cab

118i cab

118d 3 dørs

116i 5 dørs

De jeg kjenner som har prøvden, jeg har desverre ikke fått kjørt den enda sier at den er hakket mer sportslig en x5. så en blanding av suv og coupe.

Skrevet

Har tidligere vært negativ til slike doninger, skal skjerpe meg, må bare berømme de som har baller til å utvikle skikkelig redskap.

Men jeg ser at X6 bare har 4 seter, så jeg venter til Audi Q11 kommer ,3,2 tonn, V16, 7 dører, bedre 4x4 system - elektonisk tenkende dekk, som til enhver tid sørger for at de går rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...