Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Syns også at dette ser lovendes ut for BMW, litt kult at dei tørr å satse på noe som ingen andre har :P legger ved noen bilder som eg fant på internet, og den ligner faktisk ganske mye foreløpig..

BMWX6spyroof_1_560.jpg

BMWX6spyroof_2_560.jpg

Skrevet
Hvordan da X3/X5 kan ha fantastiske kjøreegenskaper er derfor utenfor min forstand... med mindre du ikke egentlig mener at X3/X5 er en traktor med fantastiske kjøreegenskaper... :wink:

Tror Skwalley mente i forhold til andre SUV'er.

Personlig synes jeg X3'en kjører som liten personbil, ala Golf klassen, med andre ord er den lettkjørt og føles god på veien.

Jeg har ikke kjørt X5, men den har iallefall et kanonstivt understell (uten at det nødvendigvis gir gode kjøreegenskaper).

Selvfølgelig mente jeg i forhold til andre SUVer! Kan jo ikke sammenligne personbilene med SUVer...

Skrevet

Selvfølgelig mente jeg i forhold til andre SUVer! Kan jo ikke sammenligne personbilene med SUVer...

OK, men hvorfor da kjøre en SUV ?... vi kjører da BMW for å nyte de relativt overlegne kjøreegenskapene i forhold til andre personbiler... :wink:

Skrevet

Blir nå spennede når den kommer. Slik den vises på bildene som "in2you" viser, så synes jeg den er mye finere en f.eks. Audi Q7. Ikke at min store interesse er SUV'er men mange er fine å se på å sitte på med en gang i blandt.

BMW X6 ligner jo ikke akkurat på X5, blir liksom en helt ny variant, for X3 og X5 er jo en del lik(mener jeg). Så som sagt det blir spennende å se. :-)

Skrevet

OK, men hvorfor da kjøre en SUV ?... vi kjører da BMW for å nyte de relativt overlegne kjøreegenskapene i forhold til andre personbiler... :wink:

Det er ikke alle som bor på flate og værstabile områder. Når en kunde velger en SUV, må man gå utifra at behovet for en slik bil er tilstede, både om sommeren og vinteren. Har man først behov for en bil som er praktisk både på landeveien og, for å sette det på spissen, stien opp til hytta, er det faktisk ikke så riv ruskende uforståelig at noen velger en SUV. Og enda mer forståelig bør det være at slike kunder velger en av BMW sine SUVer, får da har de en SUV som de med denne kan "nyte de relativt overlegne kjøreegenskaper i forhold til andre SUVer". :wink:

Skrevet

Trenger man egentlig så veldig "velfunderte" argumenter for å kjøpe seg en SUV ? Dersom man liker de egenskaper disse bilene har - økonomien stekker til både til å kjøpe og kjøre bilen - ja da er det bare å gi gass. Det er fordeler og ulemper med alle biler. En svær X5 er eksempelvis ikke det enkleste å lukeparkere i Bogstadveien ... da gjør man bare som mange faktisk gjør ... parkerer der man finner det for godt ;-)

Skrevet

Så først spionbildene, tenkte, ehh,mhh.. Men så kom de andre bildene fram, ikke så værst egentelig det der, en annen farge så er den jo gull :D

Skrevet
Så først spionbildene, tenkte, ehh,mhh.. Men så kom de andre bildene fram, ikke så værst egentelig det der, en annen farge så er den jo gull :D

Ikke la deg frelse helt av de manipulerte bildene.

Skrevet

Ikke la deg frelse helt av de manipulerte bildene.

Man tager en dæsj Porsche Cayenne (front), en dæsj Aston Martin Vantage (bak) og roof chopper (senker taket) etter amerikansk mønster (les: det er primært der kundene er)... :roll:

Skrevet
Er det bare jeg som synes den nye automatgirspaken (joysticken) er stygg? :roll:

Ikke jeg - skulle gjerne byttet ut den nåværende "pinnen" med den nye versjonen ! Leser imidlertid enkelte steder at den ikke er helt god til å benytte til "manuell" giring.

Designet har jeg sans for ... Skal imidlertid innrømme at jeg synes den er i overkant "sportslig" for en bil som min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...