spruddel Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Du kjører for lite? Passerer snart 57500 med min (hentet de på 47500 i april i fjor) Så du må jo kjøre masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Hei, hvilken voks bruker du? En utolig rå finish på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Fy F*** for en feit bil!! Helt drøyt. Ser du har putta led i de lysa som er inni "dørklinkene" på bilen. Hvordan gjorde du dette? Har en 7 serie med samme lys, men med det gule fæle halogenlyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Hei, hvilken voks bruker du? En utolig rå finish på den Har de siste par årene brukt Swissvax Blau-Weiss voks og, div Meguiar's produkter. Fy F*** for en feit bil!! Helt drøyt. Ser du har putta led i de lysa som er inni "dørklinkene" på bilen. Hvordan gjorde du dette? Har en 7 serie med samme lys, men med det gule fæle halogenlyset. Takk. LED i dørene er en del av lyspakken og orginalt LED, så jeg har ikke byttet de pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseTheDude Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Ahh. Forstår. Har finni ut at det er ei pære og fiberoptikk, så da er det bare å røske av dørdekselet på min e65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mendez Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hvilken eksos stuss er det som står på? Har lyst på sånn på min 320DT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Hvilken eksos stuss er det som står på? Har lyst på sånn på min 320DT Hartge, kjøpt fra Strandveien Auto i Trondheim. Spør etter Tom Erik Kvande, han er "Hartge-mannen" hos de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mendez Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Pris da? Er d bare stuss eller bakpotte å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 alldelest nyyyydelig hva heter den fargen der ? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Pris da? Er d bare stuss eller bakpotte å? Kostet meg ca 3400kr for 4 år siden, men vet ikke hva den koster nå. Bakpotten blir erstattet av rette rør. Du kutter av org. eksosen ca. ved bakakselen og så monterer på denne. alldelest nyyyydelig hva heter den fargen der ? :) Fargen heter Le Mans blå, og kan bare velges med m-sport/sport edition pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Bilen din er fortsatt helt vanvittig flott og lekker EHD.. Jeg er generelt ikke så glad i pre-facelift E90, men din bil motbeviser min tanke hver eneste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Helt rå, carbon ble ikke feil nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Mer bilder, litt vidvinkel denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Liker deg på vgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Åkra VGS dette her ja? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå