Schnell Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Fargen heter Le Mans blå, og kan bare velges med m-sport/sport edition pakken. Nydelig bil og utrolig kul farge. Krever litt interesse for bilvask også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
700hp Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Flott bil du har elske den fargen du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Lekker farge passer veldig godt med karbon biter til den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Er listene rundt rutene matt eller gloss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Er listene rundt rutene matt eller gloss? Det er orginal highgloss shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Beundrer bilen din! Får ikke en finere farge på den bilen! Syykt blank og! o_O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Har ikke gjort noe mer med bilen, men her er i alle fall et bilde av den etter vask i går. Lenge siden jeg har hatt ren og tørr bil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Meget fin E90 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 se der ja... reint og pent... missunnelig på det ja... minus fem her.. Syns din kler utrolig mye bedre m194 hjula enn min... Jeg for min del er dritt lei vinterhjul og 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Dette er en veldig, veldig, veldig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Dette er en av mine favoritt-BMW'er faktisk! Meget lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Utrolig flott BMW! Er egentlig ikke så fan av E90, men denne var utrolig kul. LeMansblå, M-Sport og carbon blir så riktig Tråden din er en stor inspirasjon til å ta bedre bilder og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Noen bilder av bilen i det lille som er av snø her mens den er noenlunde ren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Da var endelig vårpussen av bilen tatt og sommerfelgene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Nydelig som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå