Dolk Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 25Cb264536 Drømme seg bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 5ukers'n ligger under stuebordet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Er bare å kvitte seg med båt, hus og kjerringa, flytte i en campingvogn, så skal det fint være mulig å anskaffe seg en hvit E92 M3.. Disse villerbyene/husvognene er jo slettes ikke dyre heller.. Hengerfeste gjør jo det også mulig å ta med huset over alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Kan jo bare drømme seg bort til noe slik ja. Hvis de står i Drammen er det jo nesten slik at jeg skulle tatt en tur fra Kr.sand, bare for å kikke på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 nå rissikerer jeg sikkert å bli drept her, men det får så være syns ikke den var no fin.. minner om en båt inni med det "runde"dashbordet.. savner heller litt eldre "look" da.. som er stilt mot fører.. min mening:D plis don`t shoot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Har sendt mr 47 etter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 syns ikke akkuratt interiøret var noe jeg heller... så så standar ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 æsj snekke intriør! den ville jeg ikke ha hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 syntes alt var strøkent bortsett fra listene inne i bilen:( men 300 ALPINE WHITE er den fineste fargen ingen andre farger som er som den=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Den første (visstnok) som ble levert i Norge.... http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=82510 - Strandveien Auto, fredag 7 september... Kostet ca 1,6 den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Sinnsyk bil, men tror ikke jeg ville krysset av for tre-listene.. Er det bare et av luftinntakene på panseret som er i funksjon? ser slik ut.. Så forresten en mitsubishi lancer igår med samme luftinntak, bare at den hadde på skjermene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 hmmm.... " BMW Individual High End audiosystem" Noen som vet hvordan det er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 hmmm.... " BMW Individual High End audiosystem" Noen som vet hvordan det er ? Jeg har ingen erfaring, men det står litt om systemet her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 den så jo ikke såå spessielt ut men.. og ikke til den prisen.. da ville jeg heller hatt flere E30 M3`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Lenge siden de byttet ut rekker 6'ern i M bilene sine? Trodde de var ganske beinharde på å beholde den type motor. Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå