Gå til innhold

bot igjen.......

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Jøye oss, skal vi blande inn relgion og overtro i fartsbøter å nå??

høhø!! hørt i rettsak " det var gud som sa jeg skulle kjøre for fort!!" hmm men da er det jo han vi må snakke med om alle ulykkene da :P

Hvis jeg kjører for fort så er det min avgjørelse og ingen andres 8) og kræsjer jeg så er det ikke gud som la hindringer i min vei hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nok det beste er å gi en anmerkning hvis man kjører for eks 15km over hastigheten også blir man tatt innen et år mister man lappen i 3-6 måneder,kanskje det hjelper... også sparer vi miljøe (det lille norge) :lol: høye bøter hjelper ingen ting,man lærer ikke og mere penger til staten,men ingen bedre veier :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg går offtopic nå, men går du på BI i Nydalen? Det gjør jeg og :) Har ikke møtt på noen bilinteresserte der enda!

hmmm mexos har ikke sett en annen BMW uten om en 5 serie der som er stylet, og en E46 M3 som er svensk registrert, men jeg kjører som oftest hverdag til Bydalen ja;) og når det gjelder bøter har jeg betalt en sum på 7800+4800+6500 det sisste året. Tenker jeg på det er det hårreisende å tenke på at jeg er student:S

Det kan være pga. jeg kun har kjørt til skolen 2 ganger ;) Min er heller ikke no spes stylet. Kun m-tech felger, men det kommer ;) Bilen min står i trondheim no for ombygging så den blir ikke å se på en stund :lol:

Har sett Schnellfahren sin. Parkerte foran han onsdagen for litt over 2 uker siden. Likte den :)

He he, artig :) Og bedre blir den, har endelig fått bekreftet at det blir litt lakking i neste måned så da får jeg endelig lakka den helt ned + at skjørta påmonteres.... den er ikke akkurat pen på kanalene sånn som den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig i det du sier her ang religion Fredrik. Akkurat det samme som jeg mener. Religion er altfor ofte bare en "enkel" løsning på utfordringer, problemer og ting vi ikke helt konkret kan forklare. Ofte veldig naivt.

Og hagenisse; Pablo er morsom! Har ikke vært på showet, men har sett en video av et. "Little Tortilla-boy...!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser litt overfladisk på det er religion/trosretning roten til alt ondt her i verden. Dere som mener ørkentullingene er helt på trynet burde dere ta en gjennomgang av historien. Kristendommen er historisk sett den aller mest blodige og voldsomme religionen.

Jeg mener det er direkte naivt å tro på en "gud" som styrer alt sammen. Ateist inntil noen klarer å overbevise meg. Jehovas har vært på døren og forsøkt. Hvem blir neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser litt overfladisk på det er religion/trosretning roten til alt ondt her i verden. Dere som mener ørkentullingene er helt på trynet burde dere ta en gjennomgang av historien. Kristendommen er historisk sett den aller mest blodige og voldsomme religionen.

Før denne tråden sklir helt ut... dette er ikke et forum for religionsdiskusjoner. Med ørkenreligionene mener jeg Jødedommen, Kristendommen og Islam. Man kan også kalle disse religionene for de boklige/skriftlige religionene... eller forbud/påbuds religionene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, artig :) Og bedre blir den, har endelig fått bekreftet at det blir litt lakking i neste måned så da får jeg endelig lakka den helt ned + at skjørta påmonteres.... den er ikke akkurat pen på kanalene sånn som den er nå.

Hender jeg står i p-huset jeg også :wink: Ikke spes stylet min heller, men man legger da alltid merke til andre BMW'er der nede :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dypt imponert over at en diskusjon som startet med bøtesatsene i Norge hittil har endt i en religionsdiskusjon!

At folk er religiøse får være deres sak/problem, så lenge de ikke plager meg med det. Har respekt for alle som klarer å holde troen for seg selv uten å skulle fortelle alle andre hvor mye bedre de er fordi de tror på det de tror på!

Moderatoredit (Fredrik): Religionsdiskusjonen er som du ser avsluttet og ditt innlegg er derfor relativt meningsløst. Når det er nevnt er jeg naturligvis enig med deg... dog bør du se "skriftemålsinnleggene" som et forsøk på humoristiske innslag i diskusjonen. Vi bør ikke ta oss selv alt for høytidelig her inne... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg står i p-huset jeg også :wink: Ikke spes stylet min heller, men man legger da alltid merke til andre BMW'er der nede :wink:

Vi får prøve å parkere ved siden av hverandre av og til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...