Saltkjelen Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ja, vi satser og håper på at det blir meget bra. Jeg får assosiasjoner til blandt annet Rondell D58, felger jeg alltid har vært svært glad i. Syns det er en flott og kledelig felg til de fleste BMW'er. Du skal ikke gå til anskaffelse av noen Toora-hjul du også da Steffan? Husk det, blir det til at du selger touringen har vi alltids en ledig plass i E60/E61 klubben, men for å bli medlem må man ha en sølvgrå E60/E61 med Toora hjul.. Driver å undersøker litt med dette DVD systemet. Skulle sikkert ha bestilt bilen med forberedelse for DVD system, da hadde det sikkert blitt billigere. Vi får se, kommer tilbake med oppdatering når det gjelder DVD. Det vil nok uansett bli et langsiktig prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Hehe, godt å høre at det enda er plass i klubben . Ønsker mer enn gjerne å eie en E60/61 med 20" Toora, men drømmefarge er ikke sølv . Men hadde jeg fått "kasta" en etter meg, eller fått en til en superpris. Så skulle jeg nok kunne hatt en sølvfarga! Uansett er nok ikke et slikt kjøretøy tema i livet nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hehe, ja.. Nei, jeg forstår at fargen ikke er den største drømmen, men gud så praktisk det er da. Og faktisk ganske lekkert når man får et sort interiør, noen freshe felger (i dette tilfellet Toora ) og tonede ruter.. Kjøpte meg poleringsmaskin til bilen i går, så idag har jeg tenkt til å ta meg en tur på jobb å polere samt lakkforsegle bilen.. Er jo knallvær idag med 10+ i skyggen.. Har nå også fått til fotoboksvarslingen. Herlig og morsom funksjon. Jeg var desverre ikke i nærheten av en boks når bildet ble tatt, men her er et bilde når jeg har zoomet meg inn i en liten del av Oslo-gryta.. Fotoboksene kan ses helt opp til 5km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hey. Du er over fartsgrensen hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hehe, jeg passerte hvertfall limit'en (som jeg har og har alltid hatt på 100km/t). Fikk også en telefon for litt siden om at gromlissene til dieselpurka har ankommet Norge. Henter dem i løpet av uka. Litt dårlig timing å få de nå, men jeg får heller utsette monteringen av senkesettet til etter påske. Æ glær mæ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 I morgen henter jeg felgene. Det er så bare og fine veier her (hadde 9,5+ og knall sol på fjellet i går), så vurderer å legge om bare for å prøve de. Skal uansett prøvemontere på en side, så da kan vi jo alltids ordne noen bilder.. Jeg har forresten tatt noen nye bilder som jeg ble svært fornøyd med. Håper de faller i smak og er av interesse for forumfolket.. Knipset også et bilde istad hvor kjørecomputeren var helt nede i 0,42 l/mila.. Det offisielle tallet er 0,45l/mila.. Absolutt ikke dårlig og hvertfall ikke for en 2.0 liters firer på 177hk og 350Nm! Jeg har med andre ord brukt 9,03 liter på 215km, noe som tilsier en utgift på ca 90kr. En taxi-tur ville ha kostet meg et sted mellom 2-3000kr, kanskje 4000kr og en busstur ville ha kostet meg nærmere 1000kr (ettersom det må kombineres med 45 min i taxi).. Er det rart folk kjører bil og ikke bruker kollektivt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Imponerende! Pen bil og fine bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Det var virkelig noen vakre bilder du disket opp med, Saltkjelen! Dette var en fryd for øyet å se, ren nytelse Her i Nord-Norge har det ikke vært vær til å prøve sommerhjulene etter at jeg mottok mine, så jeg har ikke tatt meg bryet med å gjøre det. Så jeg er VELDIG spent på hvordan det kommer til å se ut på din, og ikke minst - hvis du bestemmer deg for å kjøre deg en liten tur på dem - hvordan de fungerte på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Lekre bilder Saltkjelen, virkelig lekker E61 har blitt etter facelift, skikkelig grom! Personlig er jeg ikke veldig begeistrert for Tora felger eller dets like, men 20" blir aldri feil på denne bilen, er spent på hvordan komfort nivået blir etterhvert! Digger interiøret ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Takk for fine komplimenter.. Har hentet felgene, skal prøvemontere i kveld når jeg skal shine og polere hele børsa. Den har blitt ganske nedgrisete etter fjellturen og våte veibaner. Skal få knipset noen bilder når jeg får de på bilen, her er hvertfall et bilde av felgene.. Knallfornøyd med felgene og ikke minst service. For første gang har jeg også fått med TUV papirer på felger jeg har handler.. Ble dårlig med plass i bilen med felgene, men det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvis man først skal ha store felger har du uten tvil valgt noen fete felger Saltkjelen. De har en skikkelig kant og jeg liker kryssekerdesignet (noe jeg også har selv)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvis man først skal ha store felger har du uten tvil valgt noen fete felger Saltkjelen. De har en skikkelig kant og jeg liker kryssekerdesignet (noe jeg også har selv)... Takk for det Fredrik.. Jeg føler at valget er riktig. Det har et svært pent og elegant design, samtidig som det gir meg assosiasjoner til blandt annet Rondell D58 (som er og har vært min favorittfelg i lengre tid).. Prøvemonterte hvertfall bakfelgen. Det var faktisk så bredt at jeg ikke fikk lillefingeren min mellom hjulet og innerskjermen. Det ble heldighvis en mer enn god nok klaring når luftfjæringen fikk kjørt litt opp og ned. Jeg tror ikke jeg vil anbefale noen andre større bakhjul, det bygger svært godt både ut- og innover.. Her er noen bilder.. Jeg syns det ble griserått og du kan jo nå se hvor stor forskjell det er mellom 20" og 18".. Kan ikke tenke meg hvordan 20" kontra 16" ville ha sett ut.. :twisted: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Plutselig ble 18" små Nei det blei rått. Meget fin bil. Mvh Gunnleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Har du sportspakke på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Takk for det.. Både tror og håper det blir bra. Er mest spendt på hvordan den blir å kjøre med så lite gummi og med en slik dekkdimmensjon, men de fleste sier det går meget bra - og komforten skal visstnok ikke være så ille som det ser ut til. Jeg har ikke sportspakke på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå