Gå til innhold

Min nye bil - E61 520dAT Facelift SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sattan Saltkjelen, her har det skjedd ting mens jeg har vært på fjellet :o . Utrolig pent med det felgoppsettet, kan ikke skjønne "traktorpulling" gutta som messer om for lite gummi! Hadde det vært en SUV/SAV/osv, så skulle jeg vært enig! Men igjen, er det flott at vi er forskjellige :wink: .

Fantastiske interiørbilder også på de foregående sidene 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens.. :D

Hehe, du kan det å få satt ord på ting, Steffan.. :lol:

Joda, jeg både håper og tror det blir bra. Utseende syns jeg hvertfall ikke er noe å si på, er vel mer spendt på komforten og om felgene er av litt kvalitet slik at de tåler en liten støyt. På vei til hytta er det jo et felt med 80km/t.. Skulle virkelig ikke tro det for det var så lappet sammen og med så mye hull at jeg måtte ligge i 20-30km/t for å svinge unna og bremse for alle hullene.. Norsk veistandard på sitt beste..!! 8):roll:

Det ble jo faktisk ganske stilig med bimmers.no linja i bånn.. Jaja.. 8)

qjocf6q762syn2vq6vvo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 tommerne ser bra ut dem! Jeg blir selv å velge 19", men vil tro at 20" ser litt grommere ut. Har sportsunderstell, så satser på å få litt demping i gummien! :)

Vurderer litt å kjøpe samme vinterhjul som deg. Kik innom tråden min å se på alternativene jeg har funnet. Og del gjerne et sidebilde av bilen din med M6 felgene.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, takk for det.. Jeg må jo si jeg er rimelig spendt på hvordan de er og blir, men håper det blir bra og at det ikke blir helt jævelig å kjøre med. Ser du vurderer 17" tommere, men jeg ville nok ha kjøpt 18" om jeg var deg. Ville hvertfall ikke kjøpt kantfelger mindre enn 18", men det tar vi videre i tråden din.. :wink:

Tja, jeg er jo glad i mine, men disse er ikke mulig å oppdrive. Er så mye fint, så du må nok si hva du ønsker for å få noe skikkelig hjelp.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, så definitivt. Jeg husker ikke eksakt hvor det var, men var ikke så veldig langt unna randsfjorden (mener kanskje at det ikke er så langt unna Raukr Viking). Der er det jo 80-sone før man kommer inn i tettbygd strøk. Jeg kan ikke fatte å begripe at de har 80-sone der. Det var så mye hull og sprekker i veien at jeg pent måtte trille utpå veiskulderen for å komme unna det verste i 20km/t.. Makan! :roll:

Takk for det det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det |Andreas|.. :D

Er ikke så lange stunden til jeg skal legge om nå. Legger om rett etter påske, så det skal bli spennende å se hvordan det ser ut og ikke minst hvordan det blir å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Får man disse felgene i 18 og 19" Hva er prisen ca.? Blev meget fint det dær! Forstår ikke hva dem rakker sånn ned på fargen, den er jo meget fin :-) Men det er vel smak og behag. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at man kan få dem i både 18" og 19".. 19" er hvertfall sikker, men tror den kun er for 3 serie. Uansett er ikke disse (hvertfall 20") mulig å oppdrive før på Høsten da fabrikken i Italia gjøres om og ny produksjon ikke startes før i Juni måned. Du kan jo høre med Christalex om han har igjen noen 19" og om de er å få i 5 serie innpress.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...