Mexos Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Synes du skal svinge innom de med vinterhjulene dine og be de legge på de til du henter bilen. Det synet som møter deg når du skal hente bilen blir da enda heftigere Husker hvordan det var å være med pappa å hente hans splitter nye Mazda 6 som sto midt i utstillingslokalet med noen kvassere felger enn originalt i 2003. Selgeren sto og tok av plastikken på de nye skiltene idet vi kom inn døra. Å hente sin egen bil må være enda råere. Å se sin splitter nye bil foran seg er en fantastisk følelse Den må nesten bare oppleves med Felgene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ja, det begynner å bli virkelig bra nå.. Skal nok klare å poste noen bilder når jeg får den ja.. Vinterfelgene ble levert til forhandleren på Torsdag, så de skal de sette på før jeg får bilen.. Jeg er sikker på at de siste dagene kommer til å gå så ufattelig sakte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Lille unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 hvor kjøpte du m6 felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hehe.. Kjøpte dem hos Dekkspesialisten Porsgrunn.. Leveringstid på ca 2-3 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 takk,får prøve å få et pristilbud hos dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 husker du foresten hvilket merke felgene er? har funnet flere forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Jeg sendte en henvendelse på denne annonsen om det var mulig å få disse med vinterdekk og det var de. Aner ikke noe mer enn M6 rpl.. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode ... T.svl=Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Dette blir nok bra, regner med at det blir delig å bytte ut forden... Liker skiltplaten... hehe. Du får komme innom skøyen en gang til uken hvis du er ute å kjører så får jeg sett hvordan felgene er i live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Hehe, ja, jeg regner med at det blir bra nå og skiltplatene er jo greie de. De skal hvertfall få lov til å sitte på en liten stund, men dukker det derimot et klistremerke i bakruta, blir den fjernet med en gang.. Hater klistremerker på bil, selv BMWCCN klistremerket må bli i hylla hjemme.. Er ingen umulighet å kunne dra en tur innom Skøyen en dag, men det passer nok ikke nå med det første. Kanskje til Lørdagen om jeg ikke på må fjellet en tur. Hvis ikke er det nok en Lørdag eller Torsdag som passer best mht. jobb og stengetid for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Har du fått bilen nå? Og er den i så fall som forventet? Jeg er på jobben jeg! Sitter inne i brukt bil! Er der alle dager nå. Lørdag er jeg der også, men finner meg nok i foserstlling bak en bil. Skal på julebord med gutta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 Da har jeg fått bilen og jeg kan ikke annet enn å si at dette er HELT RÅTT!! Fikk blomster og alt når jeg hentet bilen. Det er ting man virkelig setter pris på.. Bilen leverer absolutt opp til forventningene. Komfortstolene er herlige, det oppvarmbare rattet er absolutt nydelig, dieselmotoren er perfekt og M6 hjulene ble helt råe på denne bilen.. Jeg har virkelig ingenting negativt å si om denne bilen! Jeg er lei for å si det, men faceliften er på alle måter en vesenltig bedre bil enn pre-faceliften. Støynivået, kvalitetsfølelsen, ALT..! Fikk tatt 2 bilder av bilen innvendig, men de ble for dårlige. Jeg får kanskje tatt noen bilder etterpå, hvis ikke skal jeg få ordnet noen i morgen. Nå har jeg ikke tid til å skrive mere, nå skal jeg få i meg en matbit og ut å kjøre, kjøre, kjøre..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Grattis med ny slæa da Ikke slitt dekken helt op i kveld nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Fikk tatt 2 bilder av bilen innvendig, men de ble for dårlige. Jeg får kanskje tatt noen bilder etterpå, hvis ikke skal jeg få ordnet noen i morgen. Nå har jeg ikke tid til å skrive mere, nå skal jeg få i meg en matbit og ut å kjøre, kjøre, kjøre..! Gratulerer... og vi ønsker oss bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Gratulerer så mye. Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå