Gå til innhold

Min nye bil 01` BMW E46 Coupe Ac Schnitzer

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men dette er da strengt tatt en 2000mod og ikke en 2001 :)

Å, hvordan vet du det? Har du søkt på registreringsnummeret hvor det så har stått årsmod. 2000? Husk at i slike tilfeller går man utifra førstegangsregistreringsdato. Min forrige E60 520iA var produsert 10/2003, men var en 2004 modell.. BMW skifter årsmodell ved 09 måned.

Forøvrig en meget pen bil du har kjøpt. Gratulerer så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, hvordan vet du det? Har du søkt på registreringsnummeret hvor det så har stått årsmod. 2000? Husk at i slike tilfeller går man utifra førstegangsregistreringsdato. Min forrige E60 520iA var produsert 10/2003, men var en 2004 modell.. BMW skifter årsmodell ved 09 måned.

denne bilen stod til salgs på autodb som 2000 mod..

men kan være e 01 mod reg i 00 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos statens vegvesen får jeg registreringsdato i 2000. Jeg vil derfor tro at daværende selger gikk utifra registreringsdato og kanskje ikke var klar over at BMW skifter årsmodell fra 09 måned. Det beste vil uansett være at PenguiN får forklart det hele. Ikke at en haug av folk kommer med at dette er en 2000 mod. og ikke 2001 mod. og at man kanskje er løgner osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er regget sent i 2000. Skal vi fortsette å diskutere dette ?

Det eneste som forteller noe om årsmodell er chassisnr. Registreringsdato har ikke noe med saken å gjøre. Bilen din er produsert mai 2000, og er en 2000-modell på alle måter. Da burde den saken være ute av verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi bilen kjøpte han hos en Kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...