Gå til innhold

Min E-39 Touring. bimmern er død side 24


Hefner
 Share

Anbefalte innlegg

Takker. Sitter bare og rister etter lysta på nye lykter... hvor kjøper man det billigst og best da. 7500,- på døra fra koed.dk? syns ikke det var noe billig?... xenon lys har jeg på bilen nå så må ha lykter som passer til det.

Kanskje lurest og vente til våren nå så slipper en steinsprut osv.....

gummimatter skulle jeg også hatt. 700kr på schmiedmann sa han på tlf men står noe annet på hjemmesiden deres.

Har alle dæva her inne eller? :) alle sitter muligens i BMW'ene sine og nyter? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hehe, daua? Er jo full fart på bimmers om dagen :P . Ebay er jo en fin plass å skaffe deler til en hyggelig pris. Ellers så skal det ikke være noe problem å lakkere listene inne i bilen, men om du sparer så mye på det er en annen ting. Er jo viktig at det blir strøkent, så lakkering bør gjøres av en person med riktig utstyr og som gjør en god jobb :wink: .

Anderslien har disse lyktene til salgs. Send han en PM for å høre om de er solgt :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Først og fremst: Gratulerer med en kjempepen bil! Senkingen var veldig kledelig, og det samme gjelder vinterhjulene.

gummimatter skulle jeg også hatt. 700kr på schmiedmann sa han på tlf men står noe annet på hjemmesiden deres.

Jeg har originale BMW gummimatter til E39 som du kan få kjøpe billig hvis intr.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da måtte jeg prøve de nyinnkjøpte felgene/dekkene mine syns jeg.... eller ble bare test med en felg for og se hvordan det gikk og så ut.

Jeg syns det ble rimelig bra jeg... hva syns dere? for lite? for stort? :wink:

Felgene er:Koya Magic http://www.bilprodukter.no/html-sider/b ... magic.html

10x19 med Toyo Proxes T1R 275/30x19 bak

8,5x19 med Toyo Proxes T1R 245/35x19 front

kom gjerne med tilbakemeldinger

myplueyu3ftha9kjw9im.jpg

mw3mf7y6zt7ehe5ljw7o.jpg

y0un8src772ps78phzdu.jpg

i2kk3glm95j5uhl2t7yq.jpg

Prøvde ikke og kjøre med dem for og sjekke om det subbet men syns det ser ok ut jeg... mulig litt vals bare

h1niio9lilh5op720ieh.jpg

mmm yummi... digg med breie hjul ja :)

srzx2fwnfndjbxb1qcjo.jpg

ihyq21qods3d7qjo2qb5.jpg

Akkurat passe klaring dette?

ygcm31q2bggflv9giur4.jpg

Kjørte opp på en kloss så bilen fikk mer rette høyden.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, nå fikk jeg virkelig et annet syn på Koya Magic felgene igjen. Jeg hadde disse på min forrige bil, riktignok 8,5x18 ettersom det var det største som var tilgjengelig da, og det så jeg rett og slett ikke ut. Her, hvor du fikk litt større felg og en skikkelig kant ble det perverst rått! Gratulerer så mye med svært gromme og elegante sommerhjul.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, nå fikk jeg virkelig et annet syn på Koya Magic felgene igjen. Jeg hadde disse på min forrige bil, riktignok 8,5x18 ettersom det var det største som var tilgjengelig da, og det så jeg rett og slett ikke ut. Her, hvor du fikk litt større felg og en skikkelig kant ble det perverst rått! Gratulerer så mye med svært gromme og elegante sommerhjul.. 8)

Jeg må si jeg var meget skeptisk til disse selv... er ikke noen stor fan av mange eiker men fikk en bra pris så bare måtte slå til.Men jeg må jo si at jeg syns ikke det ble så ille. Trodde det ville subbe men uten og ha prøvekjørt ser det ut som det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott touring du har. Har du funnet ut av fargen? Kjører selv en titangrå utgave med høyglans shadowline. Har du vurdert shadowline? Tror det kunne blitt bra på din bil.

Felgene så gromme ut de, selv om denne karen foretrekker en noe mer moderat dimensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...