EirikL Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Jeg kan også støtte Richie85 når det gjelder Hankook V12. Jeg hadde det på ix'en og det var et kjempedekk til prisen. Mange klasser over billigdriten man eller blir tilbudt. Hankook slo da også alle premiummerkene i en test gjort av Automotor und Sport i 2009. Det er jo verdt å ta med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 mest sannsynlig knirkeforingane dine i bakstilling som er gåen. sjekk denne: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 5#p1620595 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 mest sannsynlig knirkeforingane dine i bakstilling som er gåen.sjekk denne: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 5#p1620595 Ja jeg har tenkt på det jeg også for er unormalt rart slitt på innsiden syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 De nye bakdekka mine ble utslitt på 3 mnd pga dårlige foringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Lenge siden jeg har vært aktiv her inne men for noen mnd siden så bilen min slik ut: ser super bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Nå ser den dessverre sånn ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Kjipt med skade Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Nå ser den dessverre sånn ut: 2013-10-25 16.15.39.jpg 2013-10-25 16.15.45.jpg Ouch.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Kjipt med skade Følger med her Ja du får følge med hvor bilen havner så kan du få deg en 100% rustfri bakluke med en liten bulk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Ja du får følge med hvor bilen havner så kan du få deg en 100% rustfri bakluke med en liten bulk Haha, skal den kondemneres? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Haha, skal den kondemneres? :/ Ja var skader for over 60K dette. så blir hentet en dag av forsikringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Huff dette var trist!Ikke den opdateringen jeg hadde håpet på ... Når det er sagt, blir det noe delesalg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Huff dette var trist! Ikke den opdateringen jeg hadde håpet på ... Når det er sagt, blir det noe delesalg? Nei blir ikke noe delesalg, blir alt for dyrt og kjøpe den av forsikringsselskapet at det ikke vil lønne seg. Men har handlet ny kjerre da, ble e39 igjen selfølgelig Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Ja var skader for over 60K dette. så blir hentet en dag av forsikringa. Off...! Håper den kommer et sted i nærheten av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Tråd om ny e39 takk! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå