Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Var ikke klar over att Mauritius Blue var en M-farge..

Står att det er M-tech sidelister, men for meg så ser det ut som vanlige lister. (nå har jeg veldig dårlig/mørk skjerm..)

Men har han satt inn to stk check-kontroller..?

19_-1590238420.jpg

Hva er vitsen?

I det hele tatt, mye enn ikke viste fra før av i denne annonsen.

Det bildet her var grunnen til at jeg bare måtte lage en tråd om denne bilen, fantastisk!

:?:shock:

Skrevet

Hva er Motor gir for noe? Og når begynte eksosanlegget å bli koblet derfra? :P Fikk lyst å sende han en mail :P Lurer også på hvorfor denne 320'n har 175hk. Strøken var ikke akkurat de framsetene heller. Folk som skriver "norges peneste, beste, mest påkostede, mest utstyrte" osv blir jeg alltid skeptisk til. De har tendens til å skryte opp ting og overdrive.

Edit: Jeg bare MÅTTE sende selger en mail. venter spent på svar slik at vi kan finne ut hva dobbelservo er for noe ;)

Skrevet
Hva er Motor gir for noe? Og når begynte eksosanlegget å bli koblet derfra? :P Fikk lyst å sende han en mail :P Lurer også på hvorfor denne 320'n har 175hk. Strøken var ikke akkurat de framsetene heller. Folk som skriver "norges peneste, beste, mest påkostede, mest utstyrte" osv blir jeg alltid skeptisk til. De har tendens til å skryte opp ting og overdrive.

Edit: Jeg bare MÅTTE sende selger en mail. venter spent på svar slik at vi kan finne ut hva dobbelservo er for noe ;)

!75 hest har den pga det luftfilteret med RÅ EFFEKT.. Og dobbel servo er ekstra lett..

Skrevet

Noen er bare helt fjern....

Bilen var jo pen og burde ikke vært så vanskelig og få solgt, men slik som han fremstiller den annonsen hadde jeg aldri kjøpt bil av han, enkelt og greit....

Skrevet
Lol Teddysen :)

Tipper han har to kjørecomputere pga slik at han har en som viser sommertid og en viser vintertid. Da slipper han å stille på klokka to ganger i året :)

hehe da kan i såfall aldri frakoble batteriet for da må han stille de på nytt:P

Skrevet

værste jeg har sett! Faen så stygg inni og!

Sendte han en MAil! om alt som han ikke hadde osv! blir morro, venter på svar

Skrevet

Den er også bare eid av voksne, sjeldent man hører om biler som har barn som tidligere eier. Tror neppe en godtvoksen person hadde "modifisert" bilen sin sånn som dette.

"HYGGELIG BMW M/// PRAT" skal han snakke om en bil han ikke har da eller?

Skrevet
værste jeg har sett! Faen så stygg inni og!

Sendte han en MAil! om alt som han ikke hadde osv! blir morro, venter på svar

Han forstår sikkert ingenting nå når han får 2 mailer med kommentarer om feilinformasjon i annonsen sin :lol: Jeg har ikke fått svar enda.

Skrevet

Denne annonsen med tanke på CAPS LOCK og innhold ellers minte meg litt om kjetil & kjartan show når kjartan prøver å selge medisin til bærum sykehus ;p Hvis noen skjønner hva jeg mener ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...