S.Arnesen Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 menne, hvem er det som har laga det bildet der? speilbildet, felger, fanger og potter er jo lagt på ser man... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Det er et sjøllaga bilde, men er det sant at du får kjøpt det i virkeligheten? Bortsett fra interiøret var kongerå! Det er jo bare til å velge en mer rolig farge, som grå eller gråblå så ser den mye mer harmonisk ut. Må uansett være et dyrt stylingkit, for det krever en del kyndig ombygging i hjulbuene bak for å få på den skjermutbyggingen uten at det blir for mye kapp og sveis og påfølgende rustpunkt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 syns den var drit tøff jeg.. Kunne godt tenkt meg et sånt kitt, hadde jeg hatt E60 (M5 da selfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 for ekstremt for mn del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Denne likte jeg faktisk, selv med all den plastikk/styling . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Denne likte jeg faktisk, selv med all den plastikk/styling . Neineinei, Steffan.. Dette er jo like ille og smakløst som Rieger GTS til E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Neineinei, Steffan.. Dette er jo like ille og smakløst som Rieger GTS til E30.. Å ja, GTS til E30 er ille . Men når jeg ser denne E60'n på dette bilde, så er den litt tøff! Men ta det med ro, den dagen jeg eier en E60/61, så blir den ikke utstyrt med noe annet en M-tech styling . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Neineinei, Steffan.. Dette er jo like ille og smakløst som Rieger GTS til E30.. Men ta det med ro, den dagen jeg eier en E60/61, så blir den ikke utstyrt med noe annet en M-tech styling . Fornuftig, fornuftig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 1200hk+ er greit når bilen ser sånn ut.. For mye dill for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Helt grei bil, fargen på bilen og interiøret ble for mye, og hadde heller valgt en std. M5 pakke.. Det som er mest spessielt med denne bilen er vell at den har kantfelger på ene sia, mens kanten er helt borte på andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå