Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

Jeg fant ut at;

Om parklys pæra eller noe annet skulle skje med lyset, slik at det ikke virker, så blir det svak gløding i blinklys pæren på den siden, som mangler parklys.

Når man da setter inn en ny pære, eller fikser feilen, så "fader" lyset av i blinklyset og kobler inn det ordentlige parklyset.

Jævlig stilig, og praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant ut hvordan REST knappen virka for noen uker siden. og har hatt bilen i 9 mnd.

hadde heller ikke varme i speilene. så byttet jeg til E39 M5 speil fra GS uten varme og autofold. men jaggu var det varme i de når jeg starta bilen. de varmer alltid da. skrur seg aldrig av. de skulle hatt en egen av/på knapp. eller gått på samme knapp som varmetrådene i bakruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye bra lesning. Jeg ser det er flere som lurer på hva man skal med sidepark lys. Men jeg lurer egentlig mere på hva man skal med åpning av alle 4 vinduer?!

Gjennomtrekk 1min før man setter seg i bilen?

Eller gjennomtrekk 1min etter man har gått ut av bilen? :D (fislukt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukking er jo der for at du skal slippe å lukke dem etter at du har slått av tenningen og skulle til å låse, da det er meget lettvint.

Åpning er vel tenkt for å lufte om det er rar lukt, eller varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sideparklys er jo helt genialt.

Si at du får motorstopp en sen høstkveld, og av ulike årsaker må la bilen stå der i tussmørket langs veien, kanskje også med et gammelt redusert batteri. Sett på sideparkyset MOT veien og vips, så er bilen synlig for alle!

edit: uten at batteriet går tomt etter ett par timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant ut at når bilen (e36 coupe ihvertfall 93 mod) er helt 100% tom for strøm går vinduet på bilen din ned på fører siden, dette er noe som overrasket meg veldig, da vinduene mine ikke fungerte, pga brudd i ledninger i gulvet, de bare gikk den ene CM`en opp og ned når jeg åpnet døren, så da måtte jeg fikse det også¨.. sigh ! men kjekk løsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant også ut at jeg hadde førstehjelps skrin midt i baksete på toppen av seteryggen inni et rom. var pakket i plast og ikke åpnet før. mulig forrieg eiere ikke viste om denne. jeg fant den etter en stund. men var lett og se når jeg først fant det. er et grønnt merke med kryss på lokket. så burde jo oppdages fort.

fant også ut at jeg hadde side parklys. moro. mye fint i denne geniale tråden. må sjekke etter follow me home neste gang jeg skal ut:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så genialt! Jeg ønsker meg instruksjonsbok på engelsk/norsk ass. Takk for opplysningen, sånt trengs her på Tynset! -21.9 and sinking her. Motorvarmer, hva er det? :S

Kjekt å lese litt her når en er fotgjenger pga kjærlighet til bilen og streng kulde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye bra lesning. Jeg ser det er flere som lurer på hva man skal med sidepark lys. Men jeg lurer egentlig mere på hva man skal med åpning av alle 4 vinduer?!

Gjennomtrekk 1min før man setter seg i bilen?

Eller gjennomtrekk 1min etter man har gått ut av bilen? :D (fislukt?)

At man kan lukke vinduene fra utsiden ved bruk av nøkkel er veldig praktisk om man har coupe/cab med rammeløse vinduer. Parkerer man i garasje eller andre trange steder kan det være trangt og lukke opp døren når man skal ut (biler med kun 2 dører har jo ofte noe lengre dører), og da er det veldig greit og ta ned vinduet, så trenger man ikke åpne døren like mye for å få plass til å komme seg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...