Martin-D Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Fant ut ca 7-8 måneder etter kjøp at jeg hadde verktøysett i bagasjerommet (den ved luka) på min E36.. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Fant ut en mnd etter kjøp at jeg hadde m-tech understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg fant ut at; Om parklys pæra eller noe annet skulle skje med lyset, slik at det ikke virker, så blir det svak gløding i blinklys pæren på den siden, som mangler parklys. Når man da setter inn en ny pære, eller fikser feilen, så "fader" lyset av i blinklyset og kobler inn det ordentlige parklyset. Jævlig stilig, og praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 jeg fant ut hvordan REST knappen virka for noen uker siden. og har hatt bilen i 9 mnd. hadde heller ikke varme i speilene. så byttet jeg til E39 M5 speil fra GS uten varme og autofold. men jaggu var det varme i de når jeg starta bilen. de varmer alltid da. skrur seg aldrig av. de skulle hatt en egen av/på knapp. eller gått på samme knapp som varmetrådene i bakruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Otis: Jeg fant også ut av dette da parklyspæra mi gikk! Var egentlig ganske stilig med US-look da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Her var det mye bra lesning. Jeg ser det er flere som lurer på hva man skal med sidepark lys. Men jeg lurer egentlig mere på hva man skal med åpning av alle 4 vinduer?! Gjennomtrekk 1min før man setter seg i bilen? Eller gjennomtrekk 1min etter man har gått ut av bilen? (fislukt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Lukking er jo der for at du skal slippe å lukke dem etter at du har slått av tenningen og skulle til å låse, da det er meget lettvint. Åpning er vel tenkt for å lufte om det er rar lukt, eller varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Sideparklys er jo helt genialt. Si at du får motorstopp en sen høstkveld, og av ulike årsaker må la bilen stå der i tussmørket langs veien, kanskje også med et gammelt redusert batteri. Sett på sideparkyset MOT veien og vips, så er bilen synlig for alle! edit: uten at batteriet går tomt etter ett par timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 jeg fant ut at når bilen (e36 coupe ihvertfall 93 mod) er helt 100% tom for strøm går vinduet på bilen din ned på fører siden, dette er noe som overrasket meg veldig, da vinduene mine ikke fungerte, pga brudd i ledninger i gulvet, de bare gikk den ene CM`en opp og ned når jeg åpnet døren, så da måtte jeg fikse det også¨.. sigh ! men kjekk løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 fant også ut at jeg hadde førstehjelps skrin midt i baksete på toppen av seteryggen inni et rom. var pakket i plast og ikke åpnet før. mulig forrieg eiere ikke viste om denne. jeg fant den etter en stund. men var lett og se når jeg først fant det. er et grønnt merke med kryss på lokket. så burde jo oppdages fort. fant også ut at jeg hadde side parklys. moro. mye fint i denne geniale tråden. må sjekke etter follow me home neste gang jeg skal ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Tør jeg spørre hvordan "Rest" funksjonen faktisk fungerer? Har knappen, men det skjer jo ingenting når jeg trykker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Den holder bilen varm, mens tenninga er av. Bruker kun opp rest-varme i systemet, så den holder ikke så veldig lenge, men det er genialt når du bare skal inn i butikken en tur. Må trykke på den når tenninga er av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Haha! Så genialt! Jeg ønsker meg instruksjonsbok på engelsk/norsk ass. Takk for opplysningen, sånt trengs her på Tynset! -21.9 and sinking her. Motorvarmer, hva er det? :S Kjekt å lese litt her når en er fotgjenger pga kjærlighet til bilen og streng kulde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Jeg har Max knappen og ikke rest, og max virker bare sålenge tenningen er på første hakket, ellers så blir den slått av.... Holdte vel i 20 min, ved -8 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Her var det mye bra lesning. Jeg ser det er flere som lurer på hva man skal med sidepark lys. Men jeg lurer egentlig mere på hva man skal med åpning av alle 4 vinduer?!Gjennomtrekk 1min før man setter seg i bilen? Eller gjennomtrekk 1min etter man har gått ut av bilen? (fislukt?) At man kan lukke vinduene fra utsiden ved bruk av nøkkel er veldig praktisk om man har coupe/cab med rammeløse vinduer. Parkerer man i garasje eller andre trange steder kan det være trangt og lukke opp døren når man skal ut (biler med kun 2 dører har jo ofte noe lengre dører), og da er det veldig greit og ta ned vinduet, så trenger man ikke åpne døren like mye for å få plass til å komme seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå