Hagestande Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Fant ut ca 3 mnd etter jeg kjøpte bilen at det hadde M-sport understell! Og den største org stereo`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Merka at en E36 318i er en skikkelig luksusbil her en dag, vindusviskerene trapper seg ned når jeg står still! Var lite slikt på min gamle E30, men noe jeg savner er check kontrollen som standard (tror det var standard på E30?) Forresten, lyktespylerene.. Det skjer ingenting gale om man blender dem? Har ikke hatt bruk for dem til nå, og får det nok iallefall ikke i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Merka at en E36 318i er en skikkelig luksusbil her en dag, vindusviskerene trapper seg ned når jeg står still! Var lite slikt på min gamle E30, men noe jeg savner er check kontrollen som standard (tror det var standard på E30?)Forresten, lyktespylerene.. Det skjer ingenting gale om man blender dem? Har ikke hatt bruk for dem til nå, og får det nok iallefall ikke i sommer.. CC er ikke standard på e30. Jeg hadde en 92 318i touring uten CC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Fant en knapp på E36, først trodde jeg det var antispinn (med sterk tvil ) En kompis har samme knapp på sin E39 som er AC, er dette også AC?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Det er AC ja. Antispinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 noen som skrev at de hadde spyling i lenger intervall ved trykk inn på siden av hendelen; det er intensiv-spyling, egen tank som skal inneholde ekstra sterk spylevæske til fjerning av f.eks insekter. Hadde det på E39'en og har det jaggu på '87 E28'en også Siste modellene som hadde dette var E39 og E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Merka at en E36 318i er en skikkelig luksusbil her en dag, vindusviskerene trapper seg ned når jeg står still! Var lite slikt på min gamle E30, men noe jeg savner er check kontrollen som standard (tror det var standard på E30?)Forresten, lyktespylerene.. Det skjer ingenting gale om man blender dem? Har ikke hatt bruk for dem til nå, og får det nok iallefall ikke i sommer.. CC er ikke standard på e30. Jeg hadde en 92 318i touring uten CC. Aaahh.. Veldig mange som ble levert med det har jeg inntrykk av iallefall .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Det er AC ja. Antispinn? Tenkte først det siden det var bildet av ett snøfnugg Tokk raskt til fornuft og fant ut at kunne ikke være det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 hehehe antispinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Fant en knapp på E36, først trodde jeg det var antispinn (med sterk tvil )En kompis har samme knapp på sin E39 som er AC, er dette også AC?? Leike knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Fant ut at lysbryteren i E21'n er også dimmer til lysa i instrumenter. Var alltid litt tull med pærene i instrumentet, så jeg måtte slå på dasjen for å få de til å fungere. men en dag hadde jeg dimma ned lysa uten at jeg viste det.. slo på dasjen så hardt og lenge, at nå har jeg ikke lys i instrumentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Fant ut at vinduene mine stopper hvis jeg trykker på den øvre gummi lista (e46 320i 98mod) og det tok meg bare 6 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Ikke så veldig lenge siden jeg fant ut at det var to små oransje lys i taket og at det gikk an å henge opp bagasjeromsgulvet i toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Leser BMW-brukerhandboka på senga eg, godt lesestoff så veit eigentlig om alt av utstyr på bilen min, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 15, 2010 Share Skrevet Mai 15, 2010 Det med volum som går opp og ned etter hastighet kan skrus av og på inne på menyen i stereo/navi.. På E46? Hvordan gjøres det på professional navigation? Tror ikke jeg har sett det på Settings hvertfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå