Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merka at en E36 318i er en skikkelig luksusbil her en dag, vindusviskerene trapper seg ned når jeg står still! Var lite slikt på min gamle E30, men noe jeg savner er check kontrollen som standard (tror det var standard på E30?)

Forresten, lyktespylerene.. Det skjer ingenting gale om man blender dem? Har ikke hatt bruk for dem til nå, og får det nok iallefall ikke i sommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka at en E36 318i er en skikkelig luksusbil her en dag, vindusviskerene trapper seg ned når jeg står still! Var lite slikt på min gamle E30, men noe jeg savner er check kontrollen som standard (tror det var standard på E30?)

Forresten, lyktespylerene.. Det skjer ingenting gale om man blender dem? Har ikke hatt bruk for dem til nå, og får det nok iallefall ikke i sommer..

CC er ikke standard på e30. Jeg hadde en 92 318i touring uten CC. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som skrev at de hadde spyling i lenger intervall ved trykk inn på siden av hendelen; det er intensiv-spyling, egen tank som skal inneholde ekstra sterk spylevæske til fjerning av f.eks insekter. Hadde det på E39'en og har det jaggu på '87 E28'en også :)

Siste modellene som hadde dette var E39 og E38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka at en E36 318i er en skikkelig luksusbil her en dag, vindusviskerene trapper seg ned når jeg står still! Var lite slikt på min gamle E30, men noe jeg savner er check kontrollen som standard (tror det var standard på E30?)

Forresten, lyktespylerene.. Det skjer ingenting gale om man blender dem? Har ikke hatt bruk for dem til nå, og får det nok iallefall ikke i sommer..

CC er ikke standard på e30. Jeg hadde en 92 318i touring uten CC. ;)

Aaahh.. Veldig mange som ble levert med det har jeg inntrykk av iallefall ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at lysbryteren i E21'n er også dimmer til lysa i instrumenter.

Var alltid litt tull med pærene i instrumentet, så jeg måtte slå på dasjen for å få de til å fungere. men en dag hadde jeg dimma ned lysa uten at jeg viste det.. slo på dasjen så hardt og lenge, at nå har jeg ikke lys i instrumentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...