Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

til dere med e34!

1. tenningen må være av

2. hold inne kanppen som man nullstiller triptelleren til kilometerstanden lyser

3. hold sknappen inne og skru tenning en på første hakke og slipp knappen.

4. vent 10-15 sek:P

(slå på parklys om det er mørkt)

Vil gjerne vite hva som skjer først din luring :D

Instrumenttest. Alle varsellys tennes og nålene går til maks og ned igjen.

stemmer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto å snakket med et par kompiser her en kveld da jeg plutselig kom borti fjernlysspaken når bilen var avslått (E90). Nærlysene ble tent i en periode, før de slokna. Artig liten sak som på finere skal hete leaving- å coming home :)

Noe annet jeg fant ut var at om jeg holdt inne knappen til å nullstille tripptelleren kom jeg meg inn på menyen for å nullstille servicer osv.

Det må da ikke være noen varsellamper som lyser i den øverste boksen på computeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Her var det mye kjekke funksjoner å lese om! :)

Et lite tips som jeg fikk når jeg overtok min 97 mod. e39 var at om du holder inne ASC-knappen (antispinn) i 10 sek. så får du delvis deaktivert antispinn (vintermodus?), dvs. den bremser hjulene men struper ikke motoren. Må få prøvd dette i praksis når snøen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye kjekke funksjoner å lese om! :)

Et lite tips som jeg fikk når jeg overtok min 97 mod. e39 var at om du holder inne ASC-knappen (antispinn) i 10 sek. så får du delvis deaktivert antispinn (vintermodus?), dvs. den bremser hjulene men struper ikke motoren. Må få prøvd dette i praksis når snøen kommer.

På E39 er det ikke tilfelle,der er det av eller på med ren antispinn. Det du nevner er en funksjon som kom med DSC-systemet de har på E9x-3serien 1-serien og den generasjonen der. :) Der trykker du en gang på knappen for å få 10% hjulspinn til hjelp i snø,men er det det mye snø,måman holde knappen inne i 5 sek. Da deaktiverer du antispinn helt. Men på en E39 '97 er det uansett bare å skru av ASC,vippe spaken i sport om automat og tvangskjøre den i 2. og 3. gir på glatta ;) Dritgøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...