Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan slår man på disse små lysene i taket som skal lyse ned på midtkonsollen når det er mørkt? Jeg har to stk men de blir aldri tent :(

De lyser hele tiden, men styrken kan justeres sammen med instrumentbelysningen. Er sikkert noen pærer eller en kobling som har tatt kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant også ut etter 5 måneder at man kan styre vinduene på min E46 med nøkkelen!

Åh :shock: hvordan styrer man de da ??

Hold inn døråpneren på nøkkelen din i 5sec, da går alle vinduene ned.

Holder du den inne igjen går de opp og slutter når du slipper knappen slik at du kan regulere hvor mye du ønsker å stenge dem.

Det fungerer ihvertfall slik på min E39

Prøvde dette igår, stemmer dette.

MEN.... når man lukker vinduene går kun de fremre opp, ikke de små bak.....:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen detalj som er veldig fin:

Når man trykker 2 ganger på åpne-knappen, går ruta på fører-side helt ned.

Genialt når man står trangt parkert i f.eks parkingshus og det er vanskelig å komme inn i bilen.

Når man har satt seg inn og lukket døren går ruta automatisk opp igjen, genialt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant tilfeldig ut at på min -95mod. 525 så var det spylerdyser til kurvelysene :)

Vet ikke hvor vanlig dette er på andre E34.

I tillegg så har bilen oppvarmede spylerdyser i panserer, og førerhåndtaket. Men dette er vel ganske vanlig...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant tilfeldig ut at på min -95mod. 525 så var det spylerdyser til kurvelysene :)

Vet ikke hvor vanlig dette er på andre E34.

I tillegg så har bilen oppvarmede spylerdyser i panserer, og førerhåndtaket. Men dette er vel ganske vanlig...eller?

Jeg har ikke sett spyling på kurve/tåkelys før :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget (Nei det var ikke jeg som oppdaget det. Det var en kamerat som satt å leste brukerhåndboka mens vi ventet på ferja.) at jeg hadde førstehjelpsskrin under passasjersetet på touringen.

Det var fremdeles plast rundt den, så tidligere eigere har tydeligvis ikke oppdaget den de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan justerer man intervalet på vindusviskeren? Er det ikke bare di hastighetene som er ved att man tar hendelen oppåver?

Kommer veldig an på modell. Ikke alle det går an å justere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget (Nei det var ikke jeg som oppdaget det. Det var en kamerat som satt å leste brukerhåndboka mens vi ventet på ferja.) at jeg hadde førstehjelpsskrin under passasjersetet på touringen.

Det var fremdeles plast rundt den, så tidligere eigere har tydeligvis ikke oppdaget den de heller.

Hehe, oppdaget ikke jeg heller før jeg hadde hatt bilen i 6mnd :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant tilfeldig ut at på min -95mod. 525 så var det spylerdyser til kurvelysene :)

Vet ikke hvor vanlig dette er på andre E34.

I tillegg så har bilen oppvarmede spylerdyser i panserer, og førerhåndtaket. Men dette er vel ganske vanlig...eller?

Jeg har ikke sett spyling på kurve/tåkelys før :shock:

Jeg hadde dette på min E34 også. Solgte den til en BMW-Mekaniker ifjor, og da han hadde en av karene fra BMW-Tyskland opp hit i høst(Opplæring på den nye diagnosemaskinen) så reagerte selv han på mye av det utstyret denne bilen hadde, inkl disse spylerne :?

Var en på Statoilstasjonen som kom og stoppet meg engang. Det lekker spylerveske som ett helvete under støtfangeren din, sa han.

Så, jeg tror ikke de er så uhyre vanlig ihvertfall, uten at jeg ser på Statoilmannen som noen BMW-Spesialist av den grunn :wink:

Han BMW-karen reagerte også forøvrig på høytalerløsningen bak m/4 høyttalere i taket, 2stk rettet framover, bl.a(10totalt). Trodde dette var vanlig jeg :roll:

Den 5-6-7cm lange(korte) orginale antennen helt bak på taket var vist også noe uvanlig :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også disse høytalerne oppe i taket....ser hvertfall veldig elegant ut :)

Men den antennen, den mangler jeg. Er den til mobiltelefon eller??

Når jeg skal spyle lyktene, så må jeg nesten be noen andre trykke på knappen, for jeg må stå foran å se på når spylerne er i funksjon :)

Er utrolig kult hvertfall..hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...