Gå til innhold

Min nye bil: '07 BMW 525iA

Share

Anbefalte innlegg

var ute å tok noen øl i sta, å så du var ute å kjørte :) har du tid til det da cato????

Hvis du la godt merke til det så kjørte jeg maks to runder, før jeg kjørte hjem i leiligheta å sov. Da jeg trilla innom byen knapt kl. 22 kom jeg fra lesesalen, og var tilbake der kl. 04.15 i mårrest. Er jeg unnskyldt? ;)

tjaa kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var virkelig hyggelig å hilse på, Patrick. Du er en sann entusiast :) Du kan ikke akkurat klage på den bilen du ratter rundt i heller, den desidert peneste E30en jeg noen gang har sett.

Forresten, jeg tenker for harde livet ;)

Hehe Skulle til å si det samme 8) E30en er jeg selfølgelig fornøyd med. Tror den bilen hadde passet deg bra jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gamle E39'n din til salgs igjen nå da Caaatooo?

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 305#bilder

Har du sett! hehe.. var ikke mye penger han hadde lyst å tape på den. Han har også bare kjørt knappe 7000 km siden i desember. Likevel vil jeg påstå det er en bra bil for pengene, for da jeg sendte den ifra meg var den iallefall STRØKEN! Hadde jeg hatt råd skulle jeg ha kjøpt den tilbake som bruksbil, jeg savner den :oops:

Med E60'en skjer det ikke så mye for tia, da jeg har mer enn nok med jobb og mye styr utenom. Har fått xenonkit til tåkelysene, og har kjøpt Osram Diadem blinkelyspærer rundt om. Skal bestille meg Umnitza pærer til AE'ene, og få alt montert.

Noen som vet hvor man kan få kjøpt hvite blinkelyspærer med gult lys til sideblinkersene..? Virker umulig å finne tak i :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har prøvd i evigheter. Ha litt grå lakk på dem..

Helt strøken den senken din! ;)

Har vurdert grå lakk, håper bare at dette vil bli bra nok. Går jo an å gi det et forsøk :)

Senken ser bra ut i forholdet dekk/skjerm (kunne kanskje vært 1/2 cm lavere bak?), mens selve bilen godt kunne vært noen cm lavere.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har prøvd i evigheter. Ha litt grå lakk på dem..

Helt strøken den senken din! ;)

Har vurdert grå lakk, håper bare at dette vil bli bra nok. Går jo an å gi det et forsøk :)

bare et lite lag med lakk ordner det! funker som bare rakkeren! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...