Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var forferdelig store forskjeller her da, kan legge til at jeg pendler 20km til jobb og 20km hjem fra jobb hver dag..

Det kan vel forklare endel.

Får nesten lyst til og kjøpe meg en billigbil

Hørt om diesel?

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fyller ca en gang i uka ca 60l, bruker bare bilen om sommern og da blir det frem og tilbake til jobb samt litt rundt omkring. så ender vel opp på ca 2500-3000 kr i mnd. E30- 325i. Kommer jo litt ann på hvordan bensin jeg fyller og priser da. Men stortsett 98 eller 99.

Skrevet

jeg er borte på jobb 6mnd i året så mine biler står jo også like lenge. så bruker ikke så veldig mye bensin. i sommerhalvåret derimot går d mye!

har en 730i med automat til bruksbil og den super ganske mye ved nysgjerrig og ikke noe å finne på kjøring.

bruker vell kansje 2500 de mnd jeg er hjemme

Skrevet
Antall liter bensin i 2007= 1.299,79L. Fakturert beløp i 2007= 13.270,17,-

Det blir 1105,84,- i mnd. Det gjelder BMW'n gjennom hele året, og en Renault Scenic fra Mai -07 :) .

Skrevet

Blir mellom 2000 og 2500 i måneden, men så kjører jeg mye også. Er utrolig godt fornøyd med forbruket på diesel flaket.

Skrevet

Det blir nok over 3000,- i snitt i måneden.

Har 45km til jobb (deler køyring med ein annen)

Vart 20t med Bmw`n i fjor og 10t med Porschen

Bruker ca 0,9l/mil på Bmw`n.

Porschen bruker mellom 1,15-1,6l/mil

Skrevet

Blir rundt 1300kr vanlig kjøring inkl til jobb (ca 6km en vei) da med mondeon som bruker ca 0,7. På sommeren blir touringen mere brukt, så ca 500kr mere bensin utgifter. Touringen bruker vel ca 1 litern i snitt blandet kjøring.

Skrevet

fyller ca annenhver uke for 600-700. Mye småkjøring gjør at den bruker veldig mye på milen. helt opp i 2l. v8eren bruker enormt mye på kald motor. Kjører jeg litt lenger turer går bensinforbruket ned til nesten halvparten. BC viser nå 1,4 pr mil. Har bare 5-6km til jobb.

så i mnd blir det noe sånn som 1000-1500,- med cresco car får jeg da ca 60 kr i rabbatt hver måned :lol:

Skrevet

Etterhvert som dieselbørsa har fått noen km på seg begynner den å bli mye snillere på forbruket. Nå har jeg klart å få den ned mot 0,55 l/mil ca og har ennå 0,1l å gå på. Fyller nesten to tanker hver måned. Har med andre ord ikke større utgifter enn + - 1000kr.. Lenge leve diesel! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...