awt Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Og her er bilder av fanger/leppe og sommerfelger. Fangeren er ikke justert helt 100% enda, men det skal fikses. Felgene er dessverre bare 17", så hvis noen har lyst til å kjøpe felger til meg er det bare til å rope ut. ...og to av angel eyes-ene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 Cool... men du må få deg felger, det blir litt dårlig helehet på bildet ihvertfall, med den fronten som i utgangspunktet er ganske rå. Har du montert den selv? Fikk du brukt all innematen fra orginalfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Tror kanskje bilen din akkurat STEG litt i verdi Dette ble jævli bra! Får bare mer og mer lyst på E-46 med riktig antall dører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Ble tøfft Har sett mange E46 med M3 front der fronten har sett alt for stor ut for bilen, og det hele litt jalla ut, men på bilen din passer den jo veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Dette ble veldig bra! Hvor har du kjøpt fangeren fra? er den i oem materiale? Og hvordan var monteringen? vanskelig? Btw, nydelig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Ellers kommer dette til å bli en grisedigg bil med sommerfelger.. Som sagt før, misunner deg det interiøret og M-tech II pakken Angel eyes-ene har jeg hatt siden onsdag forrige uke, og de fungerer somregel greit. Har dessverre hatt litt problemer med at noen av ringene lyser svakere enn de skal når jeg skrur de på. Dette skjer kanskje en av ti ganger. Veldig irriterende, og vanskelig å feilsøke på noe som virker av og til. Dette hadde jeg problemer med også.. fant ut at om jeg startet bilen før jeg vridde om på lysbryteren så var ikke dette noe problem.. Dette kan jo bli et problem om bilen har kjørelys selvfølgelig, noe jeg ikke har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Cool... men du må få deg felger, det blir litt dårlig helehet på bildet ihvertfall, med den fronten som i utgangspunktet er ganske rå.Har du montert den selv? Fikk du brukt all innematen fra orginalfangeren? Jeg har lyst på felger, men min "bedre" halvdel er ikke helt enig. Jeg monterte fangeren selv (noe som ikke anbefales, da en fanger er stor og dum) og jeg brukte kun selve støtfangeren inni. Denne er også fløytene montert på. Dette ble veldig bra! Hvor har du kjøpt fangeren fra? er den i oem materiale? Og hvordan var monteringen? vanskelig?Btw, nydelig bil du har Fangeren kommer fra Anderslien her på forumet. Såvidt jeg vet er den i OEM-materiale, er ihvertfall ikke glassfiber. Monteringen var ikke så veldig vanskelig, men det var ikke gjort på fem minutt heller. Har dessverre hatt litt problemer med at noen av ringene lyser svakere enn de skal når jeg skrur de på. Dette skjer kanskje en av ti ganger. Veldig irriterende, og vanskelig å feilsøke på noe som virker av og til. Dette hadde jeg problemer med også.. fant ut at om jeg startet bilen før jeg vridde om på lysbryteren så var ikke dette noe problem.. Dette kan jo bli et problem om bilen har kjørelys selvfølgelig, noe jeg ikke har... Jeg har automatiske kjørelys, men de er kun automatiske i "på"-stilling på lysbryteren. Står de på av, så er de av. Dette skal uansett testes, tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Nydelig E46 Ci! Besillte selv samme leppe og front i dag blir nok kledelig, som på din:) oppdater oss gjerne når størrefelger,soting og sånner smådetaljer kommer på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 Takk. Litt tregt med oppdateringer her, men har fått på nye blinklys fremme og på sidene, krom eksoshaler og koppholder nå. Koppholderen dekket bare 2/3 av hullet (noe som egentlig var ganske logisk i etterkant), så her må jeg kjøpe en myntholder. Jeg har også fått meg takvinge (kom for en måneds tid siden), som bare er satt på for å se hvordan det ble. Litt usikker på om den skal lakkes eller ikke, men jeg regner med den blir lakkert. Uansett så vil den fremmerste delen ikke bli lakkert (etter "hakket"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Det såg bra ut me den takvingå. Har sansen for bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Ikke så så veldig mye her på en sund, men har begynt å ta seg opp igjen nå. Forrige uke fikk jeg nye sotede facelift-style baklykter, samt tåkelysdeksel (eller hva jeg nå enn skal kalle d) i karbon, som er replika av Hamann sine. I dag fikk jeg på sorte nyrer/grill, men har ikke helt bestemt meg om jeg skal beholde denne. Om jeg beholder den blir den nok lakkert sort for å få litt mer glans i den. Bildene jeg har tatt ble tatt etter det hadde blitt mørkt, så er ikke så veldig lett å se dekslene. Skal prøve å få tatt nye imorgen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Som eg sa på autoslalom så e detta ein flotte bil. Likte godt det du hadde gjort med grøftelysa. Baklyktene og. Og behold de svarte nyrene du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 FELGER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Astri: Takk. -Martin-: Jada jada, jeg vet. Er litt stusselig å kjøre rundt på 17" (selv om jeg liker de veldig godt). Har funnet ut hvilke felger jeg vil ha, men de er ikke så lette å få tak i, så blir nok ikke på denne siden av jul. Håper at det kommer noe nytt til neste sommer. Tok noen bilder i dagslys i dag, skitten bil og dårlige bilder, men putt putt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Nydelig bil som blir penere og penere med modsene dine.. Men hvor har det blitt av bakrutesenkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå