hylle Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 M6 felgene fulgte med da jeg kjøpte bilen og er ikke originale. Heldigvis er det kopi felg av bra kvalitet, finish. Er i grunnen like greit at det er kopi siden kona også kjører bilen av og til. (ikke så dyrt med ny hvis hun skal "kline" seg inntil en fortauskant). hheehe, det e bra du stole på damå di!
m-blå Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Tok noen nye bilder i dag. Meget fornøyd med dekkvalg...er faktisk komfortabelt og kjøre med.
Chris A Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Dette så meget bra ut, M-blå! Felgene skor bilen meget bra! Fahre Em Fraude!
bernhell Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Nydelig bil, men kan tenkte meg det blir litt jobb å holde de felgene rene og pene...
m-blå Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Nydelig bil, men kan tenkte meg det blir litt jobb å holde de felgene rene og pene... Tenkte og det når jeg kjøpte de, men handlet meg en sprayflaske med Meqiuars felgrengjøring. Sprayet på og høytrykkspylte av skiten igjen. De ble sånn som dere ser på bildene. Ett par bilder til:
E.H.D Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Bilen din ser jo strålende ut på de bildene der. Jeg har tidligere tenkt på å ta bilder der du har tatt, men det har aldri blitt noe av, men må prøve den plassen der tro jeg.
Steffan C Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Et perfekt eksemplar av E61 du har. Trenger ikke gjøre en ting til med denne mener jeg .
tmice Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Rett å slett vakkert! Hvor breie er de nye felgene?
Saltkjelen Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Det er ikke annet enn meget, meget pent.. Du har ikke vurdert en HARTGE leppe på M-fangeren da?
Ron Jeremy Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Wow, 20" er meget riktig på E60/1! Og du har fremdeles komfort igjen, hva slags dekk og str er det du kjører på? Syns ikke E90 med M pakke og 19" var så komfor, men mulig det var pga dekkene jeg hadde på?
m-blå Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Rett å slett vakkert!Hvor breie er de nye felgene? Takker! Felgene er 9 og 10" brede. Dekka er 255/30-20" fremme i Dunlop sportmaxx og 275/30-20" i Kumho escta bak. Ville ha Dunlop bak og, men de leverte ikke i 275/30-20. Kumho dekkene er faktisk veldig bra og støyer lite, men ville ikke hatt de foran da de har "rette" kantsider. Tror dette ville gitt sporing.
m-blå Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Det er ikke annet enn meget, meget pent.. Du har ikke vurdert en HARTGE leppe på M-fangeren da? Takker! Har sett på den, men tror jeg står over. Kunne tenkt meg en takspoiler, men har ikke funnet noen jeg liker. AC-schnitzer har jo en, men det er bare en liten lippe som limes oppå.
Saltkjelen Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Jeg forstår den, leppa er dyr og mer eller mindre bortkastede penger. Jeg har også tittet litt på en takspoiler og syns AC-Schnitzer sin er tøff etter det jeg har sett på bildene. Nå kan det jo godt tenkes at den ser annerledes ut i virkeligheten, men det ser ut til at den kler freshe E61'er meget godt..
m-blå Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Jeg forstår den, leppa er dyr og mer eller mindre bortkastede penger. Jeg har også tittet litt på en takspoiler og syns AC-Schnitzer sin er tøff etter det jeg har sett på bildene. Nå kan det jo godt tenkes at den ser annerledes ut i virkeligheten, men det ser ut til at den kler freshe E61'er meget godt.. Jeg har sett takspoileren i "real life" ett par ganger, og klarer ikke helt og bestemme meg. Er det beste alternativet jeg har funnet til nå. Likte bedre den jeg hadde på min E39. Vi får se hva jeg finner på når høsten setter inn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå