Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
mange som vil sitte på gitt. spørs om jeg får tid til og være på treffet selv da kansje hehe.

det hadde vært supert hvis mange fra bergen/stavanger og omegn samlet seg i haugesund.ta en utekveld på byen etterpå da kansje hvis vi tar treffet på en lørdag feks?

Det hadde jo vert kanon ;) litt lei av å gå ut her i distriktet.. Når tenkes det å arrangere treff?

Skrevet

Mja.. 8. mars krasje med et fotokurs kanskje.. men det skulle vær ferdig til 16.00.. så klar etterpå i tilfelle.

Skrevet

Har en søster og en onkelunge som har bursdag den dagen, men får prøve å "glemme" det. :)

Hvilket klokkeslett blir det?

Skrevet

Jeg skal til Haugesund i jobbsammenheng den 29.02... Vet ikke om jeg skal ta med 3-eren eller 5-eren..... Blir kanskje 330i'en. Skal legge solfilm på den i morgen og sette på M3-speil i løpet av uken. Ikke helt ferdig da siden girkassen er "bob-bob". Har stått 10 uker hos Jaeger i Bergen uten at de har gjort en dritt. Så fikk jeg bilen tilbake med en jævla dam på førersiden! :( Har ovn i bilen nå så jeg håper på å få tørket den ut. Bedre å cruise til Haugesund med 530'en, men 330i'en er litt mer sporty så for gøyens skyld så.... Prøv å få med T.Alendal også!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...