Ron Jeremy Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Det er snart helg og påske, i mangel på noe mer kreativt å gjøre, tenkte jeg vi kunne ha en liten tråd om de styggeste bilene ever. La meg begynne med min liste. Nr 1. Tror det taler for seg selv... Nr 2. En klassiker. Nr 3. Koreanerne er rå på design... Nr 4. Uff uff uff. Nr 5. Rett og slett for jeg har problem med å se hva som er front og bak. Ja, nå er det din tur til å finne de styggeste jævligste bilene du vet om, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Kadett D stasjonsvogn.. urgh!! Men denne tar kaka, ssangyong så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Boxster er vel ikke porsche sin peneste bil, men stygg er den ikke. Citroen DS er rett og slett en fantastisk bil. Nydelig. Multipla er også litt kul. Ssangyong sine modeller (alle sammen egentlig) har jeg lite til overs for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Når jeg ser en Lada, får jeg lyst til å rævkjøre den sikkerlig. Bare for å se om den tåler ting, hadde faktisk vært overraskende hvis den hadde holdt ut en stund på fult turtall og med dårlig giring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Renault 5 Rodeo ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Er denne koreansk? Synns det ligna veeeldig på en eller annen mercedes! Pen var den uansett ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Yup,koreaner.Kan ligne litt på en blandig av B og R klassene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Er denne koreansk? Synns det ligna veeeldig på en eller annen mercedes! Pen var den uansett ikke! Så å si alle SSangyong er bygget på Mercedes, de har også Mercedes motor og gear, og bilene er faktisk av UTROLIG bra kvalitet! Jobber med bla SSangyong.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 DS'en er da virkelig ikke stygg. Det er en klassiker man ikke kan hate. Skal man nevne noe stygt bør man ikke glemme E46 Compact. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 DS`en er stygg jo! Klassiker eller ei. E46 compact stiller vel i klassen styggeste bmw-tryne! Ræva på`n er ikke så gal da. Ellers er det meste jeg syns er stygt nevn ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Måtte ha med denne stygge "miljø" bilen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Boxster er vel ikke porsche sin peneste bil, men stygg er den ikke. Citroen DS er rett og slett en fantastisk bil. Nydelig. Multipla er også litt kul. Jeg sier meg 110% enig i denne uttalelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Prius er bare.. ekkelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Prius er ikke bare styggeste "miljøbil" (ref 520d vs Prius tråden) nei... Den svæære ssangyong'en er grusom. Boxteren (og da spesielt faceliften) er jo lekker! En har jo biler som Suzuki Liana også (Top Gear bilen) Kanskje ikke direkte stygg, men du verden så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå