Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har noen gode tips til bremser? skal bytte klosser og skiver nå til sommeren :)

Har fra GS nå og vill ikke ha det igjen..

Jeg kjøpte zimmermann sports skiver og textar klosser til min og er kjempe fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure på et par ting;

S752A INDIVIDUAL AUDIOSYSTEM Individual audio system - Dette er det beste anlegge som var for BMW å oppdrive i denne tiden(2007/2008)

S6FAA DVD-SYSTEM IM FOND, VORBEREITUNG Provision for DVD system in rear - Hva vil det si? At det er lagt opp til dvd spiller / skjerm for baksetene?

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE USB/Audio interface - Da kan jeg koble til ext hdd / minne pinne og spille av mp3 / filmer på anlegget?

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business - Da kan jeg koble opp mine android mobiler til anlegget?

S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP - Hva er dette for noe? Ikke kopp holder ihvertall.

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German - Når det gjelder denne så er det bare tysk? Og ikke egnelsk / norsk?

S601A TV-FUNKTION TV function - Ikke mulig idag for å se på tv? Må bytte noe da? Hva?

Er det noe ekstra standard utstyr når det står -> Type LIM, som limousin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure på et par ting;

S752A INDIVIDUAL AUDIOSYSTEM Individual audio system - Dette er det beste anlegge som var for BMW å oppdrive i denne tiden(2007/2008)

Dette er det beste anlegget man fikk til e6x.

S6FAA DVD-SYSTEM IM FOND, VORBEREITUNG Provision for DVD system in rear - Hva vil det si? At det er lagt opp til dvd spiller / skjerm for baksetene?

Ja, det skal ligge klart for tilkobling av skjermer bak.

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE USB/Audio interface - Da kan jeg koble til ext hdd / minne pinne og spille av mp3 / filmer på anlegget?

Du kan koble til minnepenn (ikke ekstern hdd) eller iPhone/iPod med egen kabel for å høre på musikk. Film er ikke mulig.

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business - Da kan jeg koble opp mine android mobiler til anlegget?

Denne er jeg litt usikker på. Enten har bilen bluetooth handsfree, eller så ligger det klart for ettermontering av dette.

S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP - Hva er dette for noe? Ikke kopp holder ihvertall.

Husker ikke hva dette betyr, men mener det var noe utslippsgreier. Står på alle biler.

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German - Når det gjelder denne så er det bare tysk? Og ikke egnelsk / norsk?

Hovedskalig tysk, men man kan velge engelsk på menyer og slikt. Stemmestyring er tysk. Norsk har aldri vært tilgjengelig.

S601A TV-FUNKTION TV function - Ikke mulig idag for å se på tv? Må bytte noe da? Hva?

Man må koble til en digital tuner som støtter det norske TV-nettet. Om dette finnes med full integrering mot BMW vet jeg ikke, men jeg tviler.

Er det noe ekstra standard utstyr når det står -> Type LIM, som limousin?

Det betyr sedan på tysk, og har ingenting med hva vi omtaler som limousin å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure på et par ting;

S752A INDIVIDUAL AUDIOSYSTEM Individual audio system - Dette er det beste anlegge som var for BMW å oppdrive i denne tiden(2007/2008)

Dette er det beste anlegget man fikk til e6x.

S6FAA DVD-SYSTEM IM FOND, VORBEREITUNG Provision for DVD system in rear - Hva vil det si? At det er lagt opp til dvd spiller / skjerm for baksetene?

Ja, det skal ligge klart for tilkobling av skjermer bak.

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE USB/Audio interface - Da kan jeg koble til ext hdd / minne pinne og spille av mp3 / filmer på anlegget?

Du kan koble til minnepenn (ikke ekstern hdd) eller iPhone/iPod med egen kabel for å høre på musikk. Film er ikke mulig.

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business - Da kan jeg koble opp mine android mobiler til anlegget?

Denne er jeg litt usikker på. Enten har bilen bluetooth handsfree, eller så ligger det klart for ettermontering av dette.

S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP - Hva er dette for noe? Ikke kopp holder ihvertall.

Husker ikke hva dette betyr, men mener det var noe utslippsgreier. Står på alle biler.

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German - Når det gjelder denne så er det bare tysk? Og ikke egnelsk / norsk?

Hovedskalig tysk, men man kan velge engelsk på menyer og slikt. Stemmestyring er tysk. Norsk har aldri vært tilgjengelig.

S601A TV-FUNKTION TV function - Ikke mulig idag for å se på tv? Må bytte noe da? Hva?

Man må koble til en digital tuner som støtter det norske TV-nettet. Om dette finnes med full integrering mot BMW vet jeg ikke, men jeg tviler.

Er det noe ekstra standard utstyr når det står -> Type LIM, som limousin?

Det betyr sedan på tysk, og har ingenting med hva vi omtaler som limousin å gjøre.

Takker for bra svar:-)

Var oppklarende.

Med S633A kan du bruke bluetooth til handsfree men ikke overføre musikk som på F11
ok, ikke bra igjen :-(

Så for meg at jeg kunne bruke Spotify ifra mine android enheter.

Må vel til med noe juks da ja?

Takker for svar begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, samme som 644 med andre ord. Det var her jeg stusset litt, for i prislisten jeg har fra 2010 er kun 644 nevnt.

Det står S633A i utstyrslisten til min 2010 E61. Ikke vet jeg hva forskjellen er.

Skal du spille fra Spotify må du nok bruke en minijack og styre fra telefonen ja. Jeg hadde en -08 med navi business og ved å bruke den originale USB-kabelen til BMW fikk jeg skipet til neste sang ved bruk av Spotify på iPhone 4 etter å ha startet en tilfeldig spilleliste direkte på telefonen. Dette funka ikke med iPhone 5 og det ser heller ikke ut som om det fungerer på navi prof som jeg har nå på en 2010 med hverken iPhone 4 eller iPhone 5. Andre telefoner har jeg ikke prøvd. Er du heldig kan du skipe, men du kan ikke få opp spillelister etc. på skjermen på noen bil eller telefon er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen her kommer over en e61 til maks 200.000 så gi en lyd til meg :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Tror nok du har vanskeligheter med slikt budsjett på stv.

Men følg med på finn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...