Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Skal vell ikke se sånn ut?

[ Bilde ]

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Kan se ut som du trenger ett nytt askebeger komplett med alt. Tilfeldigvis har jeg ett til overs :)

Interessert?

Hvor mye skal du ha for det? :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vell ikke se sånn ut?

[ Bilde ]

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Kan se ut som du trenger ett nytt askebeger komplett med alt. Tilfeldigvis har jeg ett til overs :)

Interessert?

Hvor mye skal du ha for det? :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Nei det er ikke mye tror jeg. Skal bare ned og sjekke at jeg ha ralle delene. Pmer deg etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd at eksosanlegget har rustet hull i på sin e60? Kvaliteten må jo ha blitt dårligere på BMW nå for alle E39 og en E46 jeg hadde var eksosanlegget strøkent! Og de var eldre enn det min E60 fra 2004 er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nettop 7W led pærer til AE og 10W led til grøftelys til min e61. Er preface. Noen som har en formening om det blir bra? kansje for mye forskjell? kansje litt svakt?

Ville heller da godt for 25w i grøftelysene.

Er foreløpig det sterkeste og mest hvite :)

AE er kritt hvit uansett. Så med de pærene som jeg kjører på nå så her det helt lik farge oppe og nede :);) endelig!

Se led tråder for mer info. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nettop 7W led pærer til AE og 10W led til grøftelys til min e61. Er preface. Noen som har en formening om det blir bra? kansje for mye forskjell? kansje litt svakt?

Ville heller da godt for 25w i grøftelysene.

Er foreløpig det sterkeste og mest hvite :)

AE er kritt hvit uansett. Så med de pærene som jeg kjører på nå så her det helt lik farge oppe og nede :);) endelig!

Se led tråder for mer info. ;)

Takker for svar :) Skal ta meg en tur innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjapt kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt senkefjører til 2008 525xd?

Og samtidig fortelle meg om erfaringer med senking av xdrive,da jeg ble fortalt på Bavaria Haugesund at det ikke går an å senke disse. Å om det ble gjort ville det fort kunne ødelegge ting og tang som han sa..

Har Breyton race gts 8,5 245/30-20 kjører lik dim rundt hele. Regner med disse vil passe greit? + rundt 30 mm senk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...