Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Kun når det er varmt her også.. Tar gjerne imot tips!!

Kun når det er varmt her også.. Tar gjerne imot tips!!

Jeg demonterte deksel under rattet og sprayet med fett på boks på alle bevegelige deler inkl.tannhjul!

Det er bare å kjøre på samtidig som du kjører rattet opp og ned (ut/inn). Lyden forsvant etter et par dager når sprayfettet hadde fått trenge inn. En annen ting er at mitt ratt ikke går ut og inn, har skiftet bryter men det hjalp ikke.. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som at det blir bil på meg til helga! :D

hvordan er det forresten og få ettermontert shadowline lister?

eventuelt foliere de?

Tror det er litt problematisk om man ikke er dyktig da p foliere listene.. Vertfall sånn jeg forsto det. Jeg har lyst å prøve å plastidippe listene mine.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som at det blir bil på meg til helga! :D

hvordan er det forresten og få ettermontert shadowline lister? 

eventuelt foliere de?

Ikke noe problem å foliere. Fikk noen proffe til å gjøre dette, betalte vel rundt 600 kroner. Mitt har holdt fint i to år nå, kun den ene lista det har kommet en liten glipe på. Shadowline koster vel rett i overkant av 6000 kroner mener jeg å huske.

Kunne velge mellom blank sort eller matt sort. Jeg gikk for matt sort siden jeg har matt sorte felger. På en blå bil ville jeg gått for blank sort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet bilde

noen som vet hvor denne lednings skal hen? har vært ute med dashbordet, og montert det igjen nå. denne er over hanskerommet i ventilhullet. men det er da ikke noe å plugge inn i der?

Hanskeromslys?

nei, det er en mye tynnere ledning. starta opp igår, fikk ingen feilmeldinger. Så er sikkert ikke så farlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være sikker syntes jeg det ser ut som kontakten/kabelen til den integrerte lommelykten (for de som har denne). De som ikke har ladestasjonen har et svart blendelokk på venstre side av hanskerommet. Denne kontakten står plugget inn i dette blendelokket dersom bilen ikke har ladestasjon. Plastikklokket/ladestasjonen er lokalisert på venstre side av "skilleveggen" på bildet.

 

fvciqk107360xpalq6cv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være sikker syntes jeg det ser ut som kontakten/kabelen til den integrerte lommelykten (for de som har denne). De som ikke har ladestasjonen har et svart blendelokk på venstre side av hanskerommet. Denne kontakten står plugget inn i dette blendelokket dersom bilen ikke har ladestasjon. Plastikklokket/ladestasjonen er lokalisert på venstre side av "skilleveggen" på bildet.

Postet bilde

Nei, det er en annen faktisk :P den er festet i klips sånn at det er helt sikkert at den skal være oppi i høyre hjørne der. og rekker kanskje 10cm etter klipset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å foliere. Fikk noen proffe til å gjøre dette, betalte vel rundt 600 kroner. Mitt har holdt fint i to år nå, kun den ene lista det har kommet en liten glipe på. Shadowline koster vel rett i overkant av 6000 kroner mener jeg å huske.

Kunne velge mellom blank sort eller matt sort. Jeg gikk for matt sort siden jeg har matt sorte felger. På en blå bil ville jeg gått for blank sort :)

 

ja, kansje jeg skal levere den til noen som kan foliere da, 6000kr for alle listene? er det gs pris eller? har ikke klart og finne delenummer på de heller. blir vel muligens og skaffe orntlige lister etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det som ikke passet? Jeg vet om flere som har brukt dashbordene om hverandre uten problem.

Postet bilde

som du ser på bildet, så er den nederste kanten med skruehullene i veien for "luka" som jeg har her. målte på faceliften så er det 2cm større åpning en på preface. Så man må nok ha i preface listverk under cdspillern også om man skal bruke dette. Om ikke jeg husker helt feil så er vell knappene i en linje på preface. Og på. facelift er det 3 i høyden. Man må også ha preface "ramme" som navi osv er festet i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...