Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, det skal passe, men jeg er usikker på om du trenger noen nye kontakter. Det vet jeg hvertfall at man trenger på frontlyktene. Å bytte til facelift baklykter er nok en flott modifikasjon. De nye baklyktene er lekre! 8)

Skrevet

hvorfår man tak i disse da ? og noen som vet hvor gløde styre enheten på e60 sitter? mistenker at min er defekt

Skrevet

Man skal få tak i alt hos din lokale BMW forhandler. Dele-pushere som Koed, GS og Schmiedmann bør vel også ha tilgang på dette. Legger ved noen bilder av E61 facelift lykter.. :)

x6rpkuojixnqpa9l5qsj.jpg

rmvq47pbkeocjkemnedz.jpg

qv662bue8djhf76dtx55.jpg

f5yn15xycavb5ck6cqfb.jpg

7rn0nm78wr02xwa1fj07.jpg

5ttg83k3n1h7j22eui2z.jpg

t0s6684q4rp3x6vb58ii.jpg

go29vf7urd0k73gguviw.jpg

Skrevet

noen som har montert xenon kit i de innerste lysene? vurderer sterkt... men hvilken type bør man ha så man ikke får feilmeldinger her og der..

Skrevet

lurer på det samme fundert fert på dette men man får ikke plass til balasten inne i lykten så hvordan få dette tett.

Skrevet

balasten kan man eventuelt legge utom lykten. men jeg tenker på modifikasjoner med henhold til pæra og litt diverse.

For da jeg kjøpte xenon sett til E39 var det ikke noe som var tilpasset lykta mi, å da måtte jeg modifisere litt. tenkte jeg skulle unngå dette på E60`n=)

Skrevet

ser det er noe på fin som man sier er lagd får e60 men det verste vil vel bli at man får kondens hvis man borer hull til ledninger ut til balasten er ikke bare bare og få dett tett og til og se ut.

Skrevet

har du en link dit?

fukt vil vi ikke ha nei=) men får vell finne en løsning på det, fins jo slike ekstra små ballaster også? tror jeg=) mener å ha sett det en plass

Skrevet

hehe rask på trekkern. nei men jeg er ikke sikker på om vi får plass til balastene inne i lyktene det hadde vert det aller beste.

Skrevet

Jeg kontaktet Bavaria Stavanger forrige uke angående facelift baklykter til E61 og fikk beskjed at dette var umulig pga de nye lyktene hadde dioder og det var alt for mye arbeid å få det til. Og feilmeldingene ville haglet sa han. Vet ikke om han bare ikke gadd å begynne å undersøke for meg, men er kanskje noen her som har forhørt seg litt rundt angående det samme?

Skrevet

Jeg vet om flere i E60 klubben som har byttet til både facelift for- og baklykter på sin E60, men har per dags dato ikke sett noen med E61 byttet til facelift baklykter. De som har byttet til faceliftlyktene har også noen adaptere som gjør at man ikke får feilmeldinger og at de passer overnes med bilens allerede eksisterende ledningsnett.

Skrevet

Høres veldig bra ut Saltkjelen. Då kan det nok gjøres på E61 også. E60 klubben? Er det et eget forum det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...