LarsGøran Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Har lyst til å bytte baklyktene mine (2005 E61) til facelift, passer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Jada, det skal passe, men jeg er usikker på om du trenger noen nye kontakter. Det vet jeg hvertfall at man trenger på frontlyktene. Å bytte til facelift baklykter er nok en flott modifikasjon. De nye baklyktene er lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 hvorfår man tak i disse da ? og noen som vet hvor gløde styre enheten på e60 sitter? mistenker at min er defekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Man skal få tak i alt hos din lokale BMW forhandler. Dele-pushere som Koed, GS og Schmiedmann bør vel også ha tilgang på dette. Legger ved noen bilder av E61 facelift lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 noen som har montert xenon kit i de innerste lysene? vurderer sterkt... men hvilken type bør man ha så man ikke får feilmeldinger her og der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 lurer på det samme fundert fert på dette men man får ikke plass til balasten inne i lykten så hvordan få dette tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 balasten kan man eventuelt legge utom lykten. men jeg tenker på modifikasjoner med henhold til pæra og litt diverse. For da jeg kjøpte xenon sett til E39 var det ikke noe som var tilpasset lykta mi, å da måtte jeg modifisere litt. tenkte jeg skulle unngå dette på E60`n=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 ser det er noe på fin som man sier er lagd får e60 men det verste vil vel bli at man får kondens hvis man borer hull til ledninger ut til balasten er ikke bare bare og få dett tett og til og se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 http://www.rimport.no/catalog/product_i ... ucts_id=40 link til kitt som er laget for e60/e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 har du en link dit? fukt vil vi ikke ha nei=) men får vell finne en løsning på det, fins jo slike ekstra små ballaster også? tror jeg=) mener å ha sett det en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 den kom fort gitt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 hehe rask på trekkern. nei men jeg er ikke sikker på om vi får plass til balastene inne i lyktene det hadde vert det aller beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Jeg kontaktet Bavaria Stavanger forrige uke angående facelift baklykter til E61 og fikk beskjed at dette var umulig pga de nye lyktene hadde dioder og det var alt for mye arbeid å få det til. Og feilmeldingene ville haglet sa han. Vet ikke om han bare ikke gadd å begynne å undersøke for meg, men er kanskje noen her som har forhørt seg litt rundt angående det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Jeg vet om flere i E60 klubben som har byttet til både facelift for- og baklykter på sin E60, men har per dags dato ikke sett noen med E61 byttet til facelift baklykter. De som har byttet til faceliftlyktene har også noen adaptere som gjør at man ikke får feilmeldinger og at de passer overnes med bilens allerede eksisterende ledningsnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Høres veldig bra ut Saltkjelen. Då kan det nok gjøres på E61 også. E60 klubben? Er det et eget forum det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå