Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den ja. Med to unger i baksetet som vi har, så er det ikke noe sjakktrekk å sette kaffekoppen der.

+1 til denne.

Som Odd-M sier, tar jeg gjerne imot tips til ettermonterte koppholdere som fungerer sammen med bilens interiør...

Skrevet
bare jeg som synes koppholderen på høyre side fremme er malplassert? har knekt av dekslet på den for andre gang nå......

Bilde av disse?

Jeg har ikke en eneste koppholder i fremsetet i min, men vurderer å montere.

Greit å vite hvilken type jeg skal styre utenom ;-)

y6a6useh.jpg

Om jeg løfter beina 5cm så hopper flaskene ut, den er ikke dyp nok til flasker, og hvis den ikke er trykket inn idet noen som ikke er klar over problemet så river du av dekslet som du ser på bildet. dette har skjedd to ganger nå :(

Skrevet

Har litt småplukk jeg undrer på, rent motor- og drivmessig.

-Føler bilen lugger rett rundt 2000rpm (føles ut som den "dør" litt, før den kommer seg over en kneik). Sikkert bare jeg som kjenner det, varer bare et brøkdel av et sekund.

-Virker også som om det er en del slark i drivlinjen;

-Kjenner at det nykker litt når jeg slipper clutch, og når jeg trør inn clutch så kjenner jeg at det nykker i girspaken.

-Kjenner når den slår inn cruisecontrollen at det nykker i hele bilen.

Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre dette?

Er det noe som er slitt og bør byttes, eller er det bare ting som begynner å bli gammelt?

Var vant med en 07' 1-Serie M-Sport, hvor alt virket sinnsykt tight i forhold.

Er forresten en 04' 520i manuell, med 155.000 på telleren.

Skrevet

min hakker også på rundt 1800-2000rpm. men dette føles mere som fjusking enn at den dør da :P tenkte at det var swirlflaps jeg da, skal nok sjekkes ut.

Skrevet

Høres ut som dere har noe lignende som jeg hadde på min og da var det luftmassemåler. Byttet og god som ny :D

Skrevet

At den dør blir gjerne feil, men at den har et dødpunkt inni der hvor den fjusker?

Luftmassemåleren ja.. Det kan jo godt være.

Er det egentlig en slitedel?

Har aldri vært noe k&n-filter eller annet fjas i denne.

Skrevet
Vasket 520en i dag (2006mod). Første tur etter begynte plutselig DTC lyset og antispinn lyset å blinke ala "disco". Kjørte 5 minutter og når jeg parkerte kom det damp ut av grillen.. Noen som tør tippe noe?

"Discoen" forsvant etter et par dager heldigvis, regner med det var litt vann et sted det ikke burde. Damp fra radiatoren har heller ikke dukket opp flere ganger. Ser dog at nivået i kjøleveska er lite (under "min"). Er det forskjellige typer man kan bruke?

Skrevet

Står sikkert ett eller flere steder her, søkte men fant ikke noe i farten. Hvordan bytter jeg pæra bak varmejusteringa på høyre side? Selve tallene er mørke og trenger sårt ei ny pære tydeligvis. Samme gjelder på det ene 12v uttaket i baksetet. Lyset borte der også. Noen som kan hjelpe meg litt der, før jeg river av alt på bilen. :-)

Og ser over her at koppholdere foran ikke er gull, savner det foran på min.. Men da spørs det vel om det er noe å montere for min del.

Skrevet

Da har jeg handlet meg en Diversity Antenne, men jeg fikk med en del skumputer på kjøpet. De på GS kunne ikke forklare meg hvordan disse skulle festes, annet at de skulle hindre nye problemer med vann som kommer inn i boksen.

Noen som veit hvordan eller har bilder på dette ?

Skrevet
Da har jeg handlet meg en Diversity Antenne, men jeg fikk med en del skumputer på kjøpet. De på GS kunne ikke forklare meg hvordan disse skulle festes, annet at de skulle hindre nye problemer med vann som kommer inn i boksen.

Noen som veit hvordan eller har bilder på dette ?

hvor mye kostet det? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...