Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

285/25-20 10,5 breie felger,har ikke fått sjekka innpresset. er locari skjermen som er problemet, tror denne ligger helt feil, denne ligger utenpå kanten og kommer for langt inn i hjulbuen, hadde denne ligger inne profilen i hjulbuen hadde det gått fint. ligger sånn på et par andre biler jeg har sjekka i dag, så jeg må nok bare få satt de på plass sånn de skal ligge. og antagligvis også kjøpe en ny locari nå da

Det ser ut som om du har sedan på profilbildet ditt?

Jeg kjører samme dimensjon på dekk og felg på E61 med ca 25mm senk bak og ET17. Det er helt uproblematisk. Har subba kun en gang på litt frisk kjøring på humpete veg med krappe svinger. Dog skal det sies at Dunlopdekkene jeg har nå har vesentlig smalere bredde på mønsteret enn Yokohamadekkene jeg hadde før. Gikk fra helt rett dekkside til noe dekkstrekk.

Skrevet

Jeg fikk en slik odb2 sak og testa den såvidt nå, har ikke prøvd ut alle funksjoner. Alt som vises på bildet ditt fungerer hos meg. Throttle og den boost saken som viser vacum før jeg gir på, når jeg gasser (tomgang ved test) bytter det til boost.

Hadde kjørt ca 10 min før jeg testa og da viste tempen 83/84 grader. Det virker nå greit?

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Heisan.

Kult at det fungerer bra. Hvis du greide å få opp tempen på 84 grader på 10 minutter så er det meget raskt og bra på denne diesel motoren

etter min erfaring. Jeg brukte lang tid får å få opp driftstempen på min bil.

Skrevet

Bruker du mer enn 15 min på å få driftsvarm motor, så bør du skifte begge termostatene. Dette gjelder under 0-5 minus grader.

Skrevet

Det har vært skrevet om det før her, men de strekene på høyre siden av turtellern, går opp til 4000 når motor er kald og ned til under 4500 når varm. Har dette med maks turtall når motor er kald og varm å gjøre? Og denne OBD2 greia som dere skriver om her, ser den selges hos Teknikmagasinet til kr 399,- Vil den funke på min bil? e61 530D fra 12/04. Den appen som heter Torque, finner jeg ikke i "Play butikk" på min htc mobil!

Skrevet

Jeg har lyder når jeg svinger, både knirking og dunking..Prøvd å lest meg til hva det kanskje kan ver men står så mye forskjellig. Legger ved video av knirkelyde og dunkingen. (knirk) den siste der kjenner jeg i rattet når det skjer. Har sjekket oljenivå å det ser bra ut.. Noen som har vert borti det samme? Lei av lyder nå. Hadde klunkelyd i fronten før jeg byttet endeledd, da forsvant lyden, følte det kom igjen når jeg fikk på sommerfelgene.. Kan det ha noe med lavprofil og 20" å gjør? Sent from my iPad using Tapatalk HD

kjenner du risting i rattet når du svinger i fart? hos meg rister det når jeg svinger til høyre fra 0-40kmt..

Skrevet

Det har vært skrevet om det før her, men de strekene på høyre siden av turtellern, går opp til 4000 når motor er kald og ned til under 4500 når varm. Har dette med maks turtall når motor er kald og varm å gjøre? Og denne OBD2 greia som dere skriver om her, ser den selges hos Teknikmagasinet til kr 399,- Vil den funke på min bil? e61 530D fra 12/04. Den appen som heter Torque, finner jeg ikke i "Play butikk" på min htc mobil!

Hvilken telefon og android versjon har du? Veldig merkelig at du ikke finner den. Her er en link til appen:

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque

Ja den vil fungere på din bil, men som alle andre E60/61 så er det ikke alt som fungerer.

Her har du en link til APK fila. Du kan laste den ned å instalere den på mobilen uten play store.

Men da må du først aktivere Unknown sources på mobilen din.

Skrevet

Bruker du mer enn 15 min på å få driftsvarm motor, så bør du skifte begge termostatene. Dette gjelder under 0-5 minus grader.

Gjelder dette på tomgang eller når man er ute å kjører på et høyere turtall enn tomgang. Min bil stod på

tomgang da jeg testet. Jeg er usikker på hvor lang tid det tok, men alt føles lenge når du sitter å venter.

Skrevet

Ved kjøring ja. Tomgang så tar det nok fort 20 min før den når 88 grader. Snakker da om temp under 0 eller kaldere.

Det vil såklart gå lenger tidnår det er kaldere.

Skrevet

Ved kjøring ja. Tomgang så tar det nok fort 20 min før den når 88 grader. Snakker da om temp under 0 eller kaldere.

Det vil såklart gå lenger tidnår det er kaldere.

Oki  den e go. Takk for svar :)

Skrevet

Hvilken telefon og android versjon har du? Veldig merkelig at du ikke finner den. Her er en link til appen:

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque

Ja den vil fungere på din bil, men som alle andre E60/61 så er det ikke alt som fungerer.

Her har du en link til APK fila. Du kan laste den ned å instalere den på mobilen uten play store.

Men da må du først aktivere Unknown sources på mobilen din.

Har Htc med android versjon 2.3.5 . Fant den nå, installerer den så får vi se! Installerer den på iphonen også!

Men for tiden funker ikke mobilen med blåtann i bilen, funket før. Har muligens sammenheng med at diversityantennen ikke er i orden, fjernstyring til sentrallås funker ikke.

Fant også noe som heter EOBD i Appstore, noen som har vært bort i det?

Skrevet

Er det flere som har til tider problemer med at "coming home" virker?

Jeg har satt lysbrytern helt til venstre der den skal stå, og innstillingene på Idrive sier at "coming home" er tilkoblet.

Hva er det som gjør at lysene ikke lyser da jeg låser opp bilen?

Skrevet

"Coming home"-lys er når du drar i fjernlysspaken etter at du har parkert, slik at lysene lyser ca. 40 sekund etter at du forlater bilen.

Lys som går på når bilen låses opp heter "Welcome lights". Sjekk at disse er aktivert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...