Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget i går at LED-lys under speilene lyser kun på førersiden, men ikke passasjersiden. Noen som har hatt lignende problemer eller vet hvordan jeg kan feilsøke?

Angående 20". Jeg skal også ha nye felger til min bil, men den er original uten sportsunderstell så kom fram til at 20" er i faresonen for å få "traktor-look" så jeg går antakelig for 19" om jeg ikke får overbevist kona ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående 20". Jeg skal også ha nye felger til min bil, men den er original uten sportsunderstell så kom fram til at 20" er i faresonen for å få "traktor-look" så jeg går antakelig for 19" om jeg ikke får overbevist kona ;)

IMG_0692.jpg

Sånn ser min ut med org understell og 20" ;)

Ser helt greit ut, men selvfølgelig penere med senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser min ut med org understell og 20" ;)

Ser helt greit ut, men selvfølgelig penere med senk.

Hmm... Det ser jo overraskende bra ut da... Hva slags dekkdimensjon kjører du på? Har sett bilder av andre også som ser bra ut, men prøver å se for meg dekkomkretsen på dekkene som sitter på bilen min nå med større felger og da ser det ikke så bra ut som på bildet ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Det ser jo overraskende bra ut da... Hva slags dekkdimensjon kjører du på? Har sett bilder av andre også som ser bra ut, men prøver å se for meg dekkomkretsen på dekkene som sitter på bilen min nå med større felger og da ser det ikke så bra ut som på bildet ditt ;)

Ser helt greit ut :)

Er 235/35-20 på alle, 8,5" breie felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen :) jeg har just kjøpt meg e60 og lurte på om noen hadde bilde av Gs hyper track i 19/20" på e60?:)

Lurer på og kjøpe meg noen slike :) men er 20" helt mongo og kjøre på ?

E60 med GS Concav

168191_10150385675635104_822315103_16822159_1514701_n.jpg

hvor mye senk har du på denne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen :) jeg har just kjøpt meg e60 og lurte på om noen hadde bilde av Gs hyper track i 19/20" på e60?:)

Lurer på og kjøpe meg noen slike :) men er 20" helt mongo og kjøre på ?

Jeg kjøpte meg plutselig et sett med Hypertrack hjulene fra GS for en stund siden...

Det er helt greit å kjøre på 20" (245/30 og 295/25) Har spacere bak.

Bilder :

8oqtbpa9xet81m2e57nv.jpg

z74f2mov6z922yqkgeo2.jpg

h8aps77f2gwr9yly3je6.jpg

ge0lcgi5ovt8846vinnu.jpg

ivpjj89a19p6mjb5y0p9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen :) jeg har just kjøpt meg e60 og lurte på om noen hadde bilde av Gs hyper track i 19/20" på e60?:)

Lurer på og kjøpe meg noen slike :) men er 20" helt mongo og kjøre på ?

E60 med GS Concav

168191_10150385675635104_822315103_16822159_1514701_n.jpg

hvor mye senk har du på denne ?

Det kan jeg ikke svare på da det ikke er min bil, men en kjenning sin. Usikker på om han er medlem på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen :) jeg har just kjøpt meg e60 og lurte på om noen hadde bilde av Gs hyper track i 19/20" på e60?:)

Lurer på og kjøpe meg noen slike :) men er 20" helt mongo og kjøre på ?

Jeg kjøpte meg plutselig et sett med Hypertrack hjulene fra GS for en stund siden...

Det er helt greit å kjøre på 20" (245/30 og 295/25) Har spacere bak.

Det så veldig bra ut, vurderer disse felgene selv til min bil. Eneste jeg vil gjøre forskjellig er å ha røde BBS emblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte 5watt led pærer i angel-eyes parklysene mine i dag. Demonterte lyktene og fikk satt de nye pærene på plass. Alt lyser, og jeg har ingen feilmeldinger. Problemet er at jeg syns de lyser litt svakt. Det er likt på begge sider, men i dagslys syns de nesten ikke i det hele tatt. Kan det være noe feil?? Bilen er en 2005 E61.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte 5watt led pærer i angel-eyes parklysene mine i dag. Demonterte lyktene og fikk satt de nye pærene på plass. Alt lyser, og jeg har ingen feilmeldinger. Problemet er at jeg syns de lyser litt svakt. Det er likt på begge sider, men i dagslys syns de nesten ikke i det hele tatt. Kan det være noe feil?? Bilen er en 2005 E61.

Bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...