larserso Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg oppdaget i går at LED-lys under speilene lyser kun på førersiden, men ikke passasjersiden. Noen som har hatt lignende problemer eller vet hvordan jeg kan feilsøke? Angående 20". Jeg skal også ha nye felger til min bil, men den er original uten sportsunderstell så kom fram til at 20" er i faresonen for å få "traktor-look" så jeg går antakelig for 19" om jeg ikke får overbevist kona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Angående 20". Jeg skal også ha nye felger til min bil, men den er original uten sportsunderstell så kom fram til at 20" er i faresonen for å få "traktor-look" så jeg går antakelig for 19" om jeg ikke får overbevist kona Sånn ser min ut med org understell og 20" Ser helt greit ut, men selvfølgelig penere med senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Sånn ser min ut med org understell og 20" Ser helt greit ut, men selvfølgelig penere med senk. Hmm... Det ser jo overraskende bra ut da... Hva slags dekkdimensjon kjører du på? Har sett bilder av andre også som ser bra ut, men prøver å se for meg dekkomkretsen på dekkene som sitter på bilen min nå med større felger og da ser det ikke så bra ut som på bildet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Hmm... Det ser jo overraskende bra ut da... Hva slags dekkdimensjon kjører du på? Har sett bilder av andre også som ser bra ut, men prøver å se for meg dekkomkretsen på dekkene som sitter på bilen min nå med større felger og da ser det ikke så bra ut som på bildet ditt Ser helt greit ut Er 235/35-20 på alle, 8,5" breie felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Halloen jeg har just kjøpt meg e60 og lurte på om noen hadde bilde av Gs hyper track i 19/20" på e60?Lurer på og kjøpe meg noen slike men er 20" helt mongo og kjøre på ? E60 med GS Concav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Halloen jeg har just kjøpt meg e60 og lurte på om noen hadde bilde av Gs hyper track i 19/20" på e60?Lurer på og kjøpe meg noen slike men er 20" helt mongo og kjøre på ? E60 med GS Concav hvor mye senk har du på denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Halloen jeg har just kjøpt meg e60 og lurte på om noen hadde bilde av Gs hyper track i 19/20" på e60?Lurer på og kjøpe meg noen slike men er 20" helt mongo og kjøre på ? Jeg kjøpte meg plutselig et sett med Hypertrack hjulene fra GS for en stund siden... Det er helt greit å kjøre på 20" (245/30 og 295/25) Har spacere bak. Bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Halloen jeg har just kjøpt meg e60 og lurte på om noen hadde bilde av Gs hyper track i 19/20" på e60?Lurer på og kjøpe meg noen slike men er 20" helt mongo og kjøre på ? E60 med GS Concav hvor mye senk har du på denne ? Det kan jeg ikke svare på da det ikke er min bil, men en kjenning sin. Usikker på om han er medlem på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Halloen jeg har just kjøpt meg e60 og lurte på om noen hadde bilde av Gs hyper track i 19/20" på e60?Lurer på og kjøpe meg noen slike men er 20" helt mongo og kjøre på ? Jeg kjøpte meg plutselig et sett med Hypertrack hjulene fra GS for en stund siden... Det er helt greit å kjøre på 20" (245/30 og 295/25) Har spacere bak. Det så veldig bra ut, vurderer disse felgene selv til min bil. Eneste jeg vil gjøre forskjellig er å ha røde BBS emblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jespero Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg monterte 5watt led pærer i angel-eyes parklysene mine i dag. Demonterte lyktene og fikk satt de nye pærene på plass. Alt lyser, og jeg har ingen feilmeldinger. Problemet er at jeg syns de lyser litt svakt. Det er likt på begge sider, men i dagslys syns de nesten ikke i det hele tatt. Kan det være noe feil?? Bilen er en 2005 E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg monterte 5watt led pærer i angel-eyes parklysene mine i dag. Demonterte lyktene og fikk satt de nye pærene på plass. Alt lyser, og jeg har ingen feilmeldinger. Problemet er at jeg syns de lyser litt svakt. Det er likt på begge sider, men i dagslys syns de nesten ikke i det hele tatt. Kan det være noe feil?? Bilen er en 2005 E61. Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jespero Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Skal få tatt noen, men nå regner det noe jævlig igjen. Så da får det vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Kjøp heller 6w med to SMD LED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jespero Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Skal få tatt noen, men nå regner det noe jævlig igjen. Så da får det vente Prøvde meg på et par likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jespero Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Kjøp heller 6w med to SMD LED. Og hvor får jeg tak i sånne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå